Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Męskie Granie jednym z filarów strategii marki Żywiec (wywiad)

14 lipca wystartuje dziewiąta trasa koncertowa Męskie Granie. W tym roku projektem dowodzi trio – Kortez, Podsiadło i Zalewski, które stanie na czele Męskie Granie Orkiestra. O strategii Żywca związanej z cyklem koncertów oraz ofercie produktowej przygotowanej dla miłośników muzyki opowiedziała nam Maja Bucholc-Kmiecik, brand manager marki Żywiec.

Męskie Granie jednym z filarów strategii marki Żywiec (wywiad)
fot. materiały prasowe

Portalspozywczy.pl: W tym roku Męskie Granie zagra po raz 9. Jak Państwo na przestrzeni tych lat oceniają to przedsięwzięcie?

Maja Bucholc-Kmiecik, brand manager marki Żywiec: Marka Żywiec od wielu lat jest mecenasem polskiej kultury w różnych obszarach. W swojej historii wspieraliśmy między festiwal teatralny Malta, a Męskie Granie jest kolejnym etapem naszego zaangażowania. Działania w obszarze event marketingu są jednym z filarów strategii marki Żywiec, której aktywności – w sieci i telewizji – budujemy między innymi właśnie wokół Męskiego Grania. Stworzyliśmy z eventu potężną machinę, która jest obecna w różnych mediach i punktach styku z konsumentem. Nie byłoby to możliwe bez konsekwencji i spójności w strategii i podejmowanych działaniach. Męskie Granie to również ludzie, którzy je tworzą. Przy organizacji pracuje 10 różnych agencji, a na scenie, w trakcie całej trasy występuje nawet 50 artystów. Wszystkim przyświeca wspólny cel, którym jest nieustanne przesuwanie granic twórczych, szukanie nowych brzmień i zaskakiwanie publiczności. Sami muzycy w wywiadach przyznawali, że gdyby mieli przyprowadzić gościa zza granicy na jeden polski koncert, byłoby to właśnie Męskie Granie. To kolejny dowód na to, że marka Żywiec robi coś wyjątkowego w skali kraju.

Jakie korzyści z organizacji corocznego cyklu koncertów płyną dla marki Żywiec?

Jako marka Żywiec wspieramy wydarzenia, które są najbliższe naszemu konsumentowi i odpowiadają na jego potrzeby. Dlatego podczas Męskiego Grania na scenie można zobaczyć zarówno wielkich artystów polskiej sceny muzycznej, jak i młodych i ambitnych twórców, którzy dopiero zaczynają swoje kariery. Chcemy, aby nasze zaangażowanie w projekt Męskie Granie inspirowało ludzi do robienia rzeczy niestandardowych, nieszablonowych i rozbudzało w nich apetyt na życie.

 Jaka będzie wyglądać oferta produktowa Żywca podczas koncertów?

W strefach gastronomicznych towarzyszących koncertom będzie można spróbować klasycznego Żywca lagera, Żywiec Bezalkoholowe oraz wszystkich wariantów Żywca. Nasi pełnoletni goście będą mogli napić się APA, Białego, Portera, Amerykańskiego Pszenicznego i tegorocznej nowości Żywiec Sesyjne IPA.

Mamy nowe trio Kortez, Podsiadło, Zalewski, które stanie na czele Męskie Granie Orkiestra. Skąd pomysł na ten tercet?

Męskie Granie to wydarzenie artystyczne, które ciągle ewoluuje, a każda edycja różni się od poprzedniej, zaskakując nowymi elementami. Tradycyjnie już powołaliśmy do życia zespół Męskie Granie Orkiestra, który składa się z największych osobowości na polskiej scenie muzycznej. W tym roku Męskie Granie Orkiestra tworzą: Kortez, Podsiadło, Zalewski. Na scenie towarzyszyć im będą: Marcin Macuk, Olek Świerkot, Kuba Staruszkiewicz, Pat Stawiński i Andrzej Markowski.

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Męskie Granie 2018 RSS ALERT    /    Męskie Granie RSS ALERT    /    Żywiec RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browar RSS ALERT    /    koncerty Męskie Granie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.