Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Prezes Asahi: Naszym celem w Polsce jest utrzymanie pierwszego miejsca na piwnym podium (wywiad)

Polska jest dla nas ważnym i perspektywicznym rynkiem, dlatego nie pomijamy go w naszych planach inwestycyjnych. Rozwój Kompanii Piwowarskiej jest częścią tych planów i w ostatnich latach dokonaliśmy znacznych inwestycji. Na razie jednak w głównej mierze skupiamy się na rozwoju naszej działalności na rynku czeskim oraz rumuńskim - powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paolo Lanzarotti, prezes Asahi Breweries Europe Group.

Prezes Asahi: Naszym celem w Polsce jest utrzymanie pierwszego miejsca na piwnym podium (wywiad)
Paolo Lanzarotti, prezes Asahi Breweries Europe Group, fot. materiały prasowe

Portalspozywczy.pl: Jak prezentuje się strategia budowana przez grupę Asahi dla Kompanii Piwowarskiej?

Paolo Lanzarotti, prezes Asahi Breweries Europe Group: Kierunek naszego rozwoju w Polsce, tak jak na innych europejskich rynkach, na których działamy, jest zgodny z globalną strategią grupy Asahi. Na polskim rynku piwa jesteśmy graczem numer jeden, jeśli chodzi o wartość i wielkość sprzedaży. Pozycję lidera branży budowaliśmy przez wiele lat, inwestując w rozwój naszych flagowych marek, takich jak Tyskie, Lech i Żubr. Naszym celem jest utrzymanie pierwszego miejsca na piwnym podium. Z jednej strony oznacza to dla nas dalsze inwestowanie w kluczowe marki, których siła nieustannie “pracuje” na nasze wyniki, a z drugiej - rozwijanie portfolio w kierunku wyznaczanym przez zmieniające się oczekiwania i potrzeby konsumentów. Dzisiaj to od nich tak naprawdę zależy kierunek, w którym będziemy podążać i jako firma, i jako branża. Musimy zdać sobie sprawę z faktu, że współcześni piwosze kochają eksperymentować, pociąga ich różnorodność, niestrudzenie poszukują nowych smaków i gatunków piwa. Wychodzimy naprzeciw ich potrzebom rozwijając w naszym portfolio takie marki, jak Książęce, Pilsner Urquell, Kozel czy Lech Free 0,0%.

Jakie plany inwestycyjne ma grupa Asahi, jeśli chodzi o polski rynek?

Polska jest dla nas ważnym i perspektywicznym rynkiem, dlatego nie pomijamy go w naszych planach inwestycyjnych. Rozwój Kompanii Piwowarskiej jest częścią tych planów i w ostatnich latach dokonaliśmy znacznych inwestycji. Na razie jednak w głównej mierze skupiamy się na rozwoju naszej działalności na rynku czeskim oraz rumuńskim.

Wspomnieliśmy wcześniej o nowych piwach, które zadebiutowały w portfolio Kompanii Piwowarskiej wraz z początkiem sezonu. Czy możemy spodziewać się, że do dotychczasowej oferty producenta wkrótce dołączą kolejne nowości?

Rzeczywiście wiosną poszerzyliśmy naszą ofertę o kilka ciekawych propozycji. Znalazły się wśród nich m.in. nowe warianty piwa Książęce, Lech Free 0,0% oraz piwa czeskie, które w szybkim tempie zyskują na popularności. Dynamicznie rośnie również grono konsumentów sięgających po piwa rzemieślnicze, kraftowe. To jest między innymi kierunek, w którym chcemy podążać, jeśli chodzi o rozwój portfela naszych marek, ale na razie nie możemy zdradzić więcej szczegółów.

więcej informacji:

Paolo Lanzarotti RSS ALERT    /    Asahi Group RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.147.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.