Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć)

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-06-2017, 11:11
Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć)
Romuald Lipko fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

Romuald Lipko, muzyk, członek Budki Suflera, a teraz także producent alkoholi mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl o pomyśle rozpoczęcia biznesu w nowej branży i o produkcji wódek „Jolka, Jolka pamiętasz”, o rozwijaniu działalności, o możliwych kolejnych krokach w biznesie, a także o muzyce.

Romuald Lipko zainwestował w biznes alkoholowy około miliona złotych i założył w tym celu spółkę Muzyczne Alkohole. Pomysł biznesu opiera się m.in. na sentymencie do muzyki i do wspomnień związanych z wielkim przebojem Budki Suflera i jednym z największych polskich przebojów wszech czasów - „Jolka, Jolka pamiętasz”.

Wódka marki „Jolka, Jolka pamiętasz” została wprowadzona na rynek na początku tego roku i jest dostępna m.in. w sieci Makro, w sklepach Alkohole Świata i niektórych sklepach Społem, a także na lotnisku Chopina w Warszawie. Produkcja odbywa się w fabryce Polanin w Środzie Wielkopolskiej. W produkcji są też już wersje smakowe „Jolek” - wiśniowa, grejpfrutowa, cytrynowa, orzechowa i melonowa.

Portalspozywczy.pl: Jak to się zaczęło z tą wódką? Kiedy i dlaczego powstał pomysł na produkcję alkoholi „Jolka, Jolka pamiętasz”? To trochę daleko od branży muzycznej.

Romuald Lipko: Takie pomysły miałem już bardzo dawno, bo wiele razy widziałem sytuacje, w których znani artyści świata dyskontowali w jakiś sposób swoją karierę i swoje nazwiska. Szczególnie w USA, gdzie jeżdżę już od ponad 30 lat, rzucały mi się w oczy reklamy ze znanymi twarzami. Wódka jest może troszkę takim tematem kontrowersyjnym, ale jak każdy tego typu produkt – wszystko jest dla ludzi. 

Widzimy też w polskiej telewizji przeróżne reklamy, gdzie znane twarze reklamują produkty z różnych branż – biżuterię, perfumy, czy brylanty, a wódka jest niczym innym jak takim samym towarem jak brylanty, tylko że troszkę tańszym. Dlatego postanowiłem już dużo wcześniej, że gdy nadejdzie koniec kariery, to zajmę się biznesem, a do tego biznesu było mi najszybciej i najbardziej po drodze.

Zmieniłem branżę, ale posługuję się nazewnictwem muzycznym, odnoszącym się do piosenek. Kiedyś reklamowałem piosenkę „Jolka, Jolka pamiętasz”, która była jedną z sił napędowych i lokomotyw kariery „Budki Suflera”. Wielki przebój w Polsce, który zajął szóste miejsce na liście polskich przebojów wszech czasów, a teraz mamy alkohole o tej nazwie. 

Pomysł „Jolka, Jolka pamiętasz” opiera się na sentymencie społeczeństwa do piosenek oraz muzyki, której jestem autorem. Idę drogą sentymentalizmu i odnośników do mojej muzyki i piosenek. Ludzie kojarzą i identyfikują się z tymi piosenkami, mają związane z nimi wspomnienia i miliony różnych przeżyć, którym towarzyszyła ta czy inna piosenka z naszego repertuaru.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bb 06-06-2017, 10:35:
Ciekawe co teraz splagiatuje?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 078) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH