Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć)

Romuald Lipko, muzyk, członek Budki Suflera, a teraz także producent alkoholi mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl o pomyśle rozpoczęcia biznesu w nowej branży i o produkcji wódek „Jolka, Jolka pamiętasz”, o rozwijaniu działalności, o możliwych kolejnych krokach w biznesie, a także o muzyce.

Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć)
Romuald Lipko fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

Romuald Lipko zainwestował w biznes alkoholowy około miliona złotych i założył w tym celu spółkę Muzyczne Alkohole. Pomysł biznesu opiera się m.in. na sentymencie do muzyki i do wspomnień związanych z wielkim przebojem Budki Suflera i jednym z największych polskich przebojów wszech czasów - „Jolka, Jolka pamiętasz”.

Wódka marki „Jolka, Jolka pamiętasz” została wprowadzona na rynek na początku tego roku i jest dostępna m.in. w sieci Makro, w sklepach Alkohole Świata i niektórych sklepach Społem, a także na lotnisku Chopina w Warszawie. Produkcja odbywa się w fabryce Polanin w Środzie Wielkopolskiej. W produkcji są też już wersje smakowe „Jolek” - wiśniowa, grejpfrutowa, cytrynowa, orzechowa i melonowa.

Portalspozywczy.pl: Jak to się zaczęło z tą wódką? Kiedy i dlaczego powstał pomysł na produkcję alkoholi „Jolka, Jolka pamiętasz”? To trochę daleko od branży muzycznej.

Romuald Lipko: Takie pomysły miałem już bardzo dawno, bo wiele razy widziałem sytuacje, w których znani artyści świata dyskontowali w jakiś sposób swoją karierę i swoje nazwiska. Szczególnie w USA, gdzie jeżdżę już od ponad 30 lat, rzucały mi się w oczy reklamy ze znanymi twarzami. Wódka jest może troszkę takim tematem kontrowersyjnym, ale jak każdy tego typu produkt – wszystko jest dla ludzi. 

Widzimy też w polskiej telewizji przeróżne reklamy, gdzie znane twarze reklamują produkty z różnych branż – biżuterię, perfumy, czy brylanty, a wódka jest niczym innym jak takim samym towarem jak brylanty, tylko że troszkę tańszym. Dlatego postanowiłem już dużo wcześniej, że gdy nadejdzie koniec kariery, to zajmę się biznesem, a do tego biznesu było mi najszybciej i najbardziej po drodze.

Zmieniłem branżę, ale posługuję się nazewnictwem muzycznym, odnoszącym się do piosenek. Kiedyś reklamowałem piosenkę „Jolka, Jolka pamiętasz”, która była jedną z sił napędowych i lokomotyw kariery „Budki Suflera”. Wielki przebój w Polsce, który zajął szóste miejsce na liście polskich przebojów wszech czasów, a teraz mamy alkohole o tej nazwie. 

Pomysł „Jolka, Jolka pamiętasz” opiera się na sentymencie społeczeństwa do piosenek oraz muzyki, której jestem autorem. Idę drogą sentymentalizmu i odnośników do mojej muzyki i piosenek. Ludzie kojarzą i identyfikują się z tymi piosenkami, mają związane z nimi wspomnienia i miliony różnych przeżyć, którym towarzyszyła ta czy inna piosenka z naszego repertuaru.

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    wódki smakowe RSS ALERT    /    Romuald Lipko RSS ALERT    /    Budka Suflera RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    rynek alkoholu w Polsce RSS ALERT    /    alkohole smakowe RSS ALERT    /    wódka Jolka Jolka pamiętasz RSS ALERT    /    Jolka Jolka pamiętasz RSS ALERT    /    Za ostatni grosz RSS ALERT    /    Wódka Suflera RSS ALERT    /    wódka Jolka RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • bb 2017-06-06 10:35:14
    Ciekawe co teraz splagiatuje?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.167.15.6
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.