REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tomasz Iżewski, prezes Warwin SA - duży wywiad

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-07-2014, 13:12
Tomasz Iżewski, prezes Warwin SA - wywiad
Tomasz Iżewski, prezes Warwin SA; fot. P.Pawłowski / ZelaznaStudio

Z Tomaszem Iżewskim, prezesem Warwin SA rozmawiamy o rozwoju sektora cydru i planach spółki w tym segmencie oraz o kategorii zagęszczonych soków owocowych i przyszłość rynku win owocowych.

REKLAMA

- Warwin ma w portfolio Warka Cider, Warka Perry, a teraz do portfolio dołączył napój Warka Berry...

Warka Berry to trzeci, kolejny element naszej cydrowej oferty. To nowy produkt - na bazie cydru o smaku jagodowym z naturalnym aromatem. Produkt jest obecnie wprowadzany na rynek -niebawem będzie dostępny na półkach.

- Jakie są oczekiwania związane z tym produktem?

Warka Berry idealnie uzupełnia gamę smakową naszych cydrowych wyrobów. Klienci poszukują różnorodności, co widać na rynkach gdzie cydr znany jest już od dłuższego czasu. Pragniemy wykorzystać ten trend poprzez zaoferowanie klientom nowego orzeźwiającego smaku. Liczymy również na wyznaczenie nowego kierunku na Polskim rynku cydru - innowacje są kluczem do jego rozwoju.

- Cydr i napoje na jego bazie odbierają klientów piwom czy bardziej wyrobom winiarskim?

Cydr to nowa, całkiem odrębna kategoria produktowa, ale nie przybrała jeszcze tak dużych rozmiarów, aby można było mówić o odbieraniu rynku innym produktom. W perspektywie kilku lat cydr z pewnością odbierze klientów piwom: w tym smakowym oraz radlerom.

- Jak wygląda pozycja firmy Warwin na rynku cydru?

Jesteśmy w zdecydowanej czołówce, a walczymy o pierwsze miejsce. Wśród klientów nasz cydr jest najwyżej oceniany, a nasze obserwacje pokazują, że Warka Cider najlepiej rotuje na półkach sklepowych. Patrząc na działania konkurencji widać, że inne firmy wzorują się na nas i naszych rozwiązaniach - choćby opakowaniowych. Przykładem może być Ambra, która początkowo wprowadziła cydr w dużych butelkach, twierdząc, że taki będzie docelowy format tego napoju, po czym obwieściła, że jednak skoncentruje się na mniejszych opakowaniach. Również odniesienie powstających brandów cydrów do regionu w którym są produkowane, wzoruje się na naszej „Warce".

To świadczy o tym, że dobrze odczytaliśmy potrzeby klientów, a obrany przez nas kierunek jest właściwy.

Liczymy na to, że wprowadzając cydr w kolejnym wariancie opakowaniowym, wyznaczymy nowy kierunek i pozostaniemy liderem w kreowaniu trendów kategorii cydru.

- Jakie nowe opakowanie ma Pan na myśli?

Będzie to półlitrowa puszka.

- Skąd taki pomysł?

Obserwujemy, że cydr w puszkach jest bardzo popularny na rynku brytyjskim, irlandzkim i w krajach nadbałtyckich. Połowa piwa sprzedawanego w Polsce korzysta właśnie z puszki, co oznacza, że klientom odpowiada ten rodzaj opakowania. . .

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (8 024) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH