Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tomasz Traub, manager w firmie Kondrat Wina Wybrane (pełny wywiad)

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-03-2017, 09:59
Tomasz Traub, manager w firmie Kondrat Wina Wybrane (pełny wywiad)
fot. Kondrat Wina Wybrane

Tomasz Traub, manager ds. klientów hurtowych i HoReCa w firmie Kondrat Wina Wybrane mówi serwisowi portalspozywczy.pl o działalności firmy w ubiegłym roku, o rozwoju oferty dla segmentu HoReCa, o trendach w sprzedaży win, a także o planach.

Jak spółka  Kondrat Wina Wybrane ocenia swoją działalność w 2016 roku? Czego dokonała - ile wina sprzedała, jakie osiągnęła przychody, na czym się skupiała w ubiegłym roku? Jak szeroka była sieć dystrybucji?  Z jakich regionów spółka importowała wina? Jak rosła sprzedaż wolumenowa wina i przychody spółki na przestrzeni ostatnich paru lat? Z jakich działalności spółka osiąga przychody oprócz sprzedaży win?

To był bardzo dobry rok zarówno pod względem sprzedaży detalicznej, jak i hurtowej. Dla pozytywnej oceny znaczenie ma też fakt, że zrealizowaliśmy również kilka ciekawych i rozwojowych inicjatyw.

Właśnie wystartowaliśmy z innowacyjnym projektem sprzedażowym Hurt Online, adresowanym dla branży HoReCa i klientów hurtowych, połączonym z e-learningiem.

Z sukcesem uruchomiliśmy również program lojalnościowy Winogrono, skierowany do klientów detalicznych. Zrealizowaliśmy też liczne warsztaty wina i  zorganizowaliśmy cieszące się dużym zainteresowaniem wyjazdy winiarskie pod wdzięczną nazwą Misja Wino. Będziemy je kontynuować również w tym roku.

Jaka była struktura sprzedaży od strony kanałów dystrybucji - ile win zostało sprzedanych przez tradycyjne sklepy, jak sobie radził sklep on-line?

Stale rośnie sprzedaż detaliczna. Co bardzo nas cieszy, klienci coraz chętniej korzystają ze strony marekkondrat.pl, gdzie mają pełny przegląd naszej oferty win i już w domu mogą dokonać wyboru zgodnie ze swoimi preferencjami. Po złożeniu zamówienia w sklepie będzie czekać gotowa do odbioru paczka z wybranymi winami. To bardzo wygodne rozwiązanie.

Jak wygląda sprzedaż win z oferty spółki do sektora HoReCa – ile i jakie wina są najchętniej kupowane w tym sektorze (cenowo i z jakich regionów)? Jak rosła sprzedaż w tym sektorze na przestrzeni ostatnich lat i jak może to wyglądać w przyszłości? Czy sektor HoReCa jest głównym odbiorcą win z oferty Kondrat Wina Wybrane?

W tym kanale również odnotowujemy stały wzrost przychodów. Na przestrzeni ostatnich trzech lat potroiliśmy sprzedaż do klientów HoReCa. Jesteśmy przekonani, że dzięki uruchomieniu platformy hurtonline.marekkondrat.pl utrzymamy tę znakomitą dynamikę wzrostu na przestrzeni kolejnych trzech lat.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 349) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH