Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

5 trendów konsumenckich w branży piw rzemieślniczych

Strona 2 z 2

"Rewolucja rzemieślnicza polega w całości na zrównoważonym rozwoju. Cechy takie jak pochodzenie składników i zrównoważona produkcja są coraz ważniejsze dla osób pijących piwo. Połowa naszych respondentów uważa, że ​​piwo rzemieślnicze jest produkowane w sposób bardziej zrównoważony, a produkt reklamowany jako zrównoważony jest bardziej atrakcyjny" - czytamy w raporcie.

3) Jakość i smak ponad wszystko. Smak zawsze był kluczowy, ale DMS twierdzi, że raport ujawnia, jak ważny jest smak w porównaniu z innymi czynnikami - w tym ceną. Około 75 proc. respondentów wybierając piwo wskazało smak ponad wszystko inne. Dwóch z trzech konsumentów twierdziło, że piwo rzemieślnicze jest bardziej "wyjątkowe" niż zwykłe piwo. Równie duży odsetek przychylnie patrzy na piwo rzemieślnicze ze względu na jego wizerunek jako piw premium. Ponadto takie słowa jak "smaczne" i "jakość" ankietowani kojarzą z piwem rzemieślniczym tak samo jak słowo "lokalne".

"Sygnałem dla browarów jest to, że cena nie jest właściwie przeszkodą" - czytamy w raporcie.

4) Różnorodność jest kluczem: 80 proc. fanów piw kraftowych wypróbuje nowe marki

Tylko jeden z ankietowanych konsumentów uważa, że ​​popularność piw rzemieślniczych nie potrwa długo. W rzeczywistości około 80 proc. badanych stwierdziło, że będzie nadal eksperymentować z nowymi markami piw rzemieślniczych, podczas gdy zaledwie 4 proc. respondentów stwierdziło, że nie.

5) Osoby pijące piwo są coraz bardziej śmiałe i otwarte: tylko 50 proc. wyraża lojalność wobec marki

Chociaż takie zainteresowanie różnymi odmianami jest dobrą wiadomością dla tej kategorii, może jednak stanowić wyzwanie dla marek. "Budowanie lojalności wobec marki jest wyraźnie trudnym zadaniem. Mniej niż połowa naszych respondentów stwierdziła, że ​​są "dość lojalni" wobec konkretnej marki. Osoby pijące piwa kraftowe wydają się być bardziej przywiązane długoterminowo do samego piwa niż do konkretnego brandu. W pewnym sensie jest to słodko-gorzka wiadomość dla branży, ale stanowi złotą, niewykorzystaną okazję dla piwowarów, którzy mogą z tego wyciągnąć korzyści"- czytamy w raporcie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    trendy na rynku piwa RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    spożycie piwa RSS ALERT    /    produkcja piwa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.186.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.