Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

7. edycja Warszawskiego Festiwalu Piwa: 535 różnych piw i cydrów, 14 tys. uczestników (foto)

Siódma edycja Warszawskiego Festiwalu Piwa przeszła do historii. Jesienna odsłona przyciągnęła ponad 14 000 miłośników złocistego trunku.

7. edycja Warszawskiego Festiwalu Piwa: 535 różnych piw i cydrów, 14 tys. uczestników (foto)
fot. www.facebook.com/warszawskifestiwalpiwa

Na wstępie przypomnijmy, że Warszawski Festiwal Piwa odbywa się dwa razy w roku. Edycja wiosenna otwiera sezon piwowarski, z kolei jesienna zapowiada m.in. mocniejsze, rozgrzewające i długo leżakowane piwa.

Przez trzy dni (21-23 września), w krytej strefie VIP Miejskiego Stadionu Legii Warszawa, swoje najlepsze piwa zaprezentowało 48. różnych wystawców z kraju i ze świata. Na uczestników festiwalu przygotowano 535 różnych piw i cydrów, z czego 89 browarów miało swoją premierę w trakcie stołecznej imprezy.

– Na Warszawskim Festiwalu Piwa można było po raz kolejny spróbować piw, które zostały nalane jedynie do paru setek butelek, jeśli w ogóle browar butelkuje swoje piwa. Porozmawiać z ich twórcami o tym, co ich inspiruje. Co tworzy ich świat i o problemach ze zdobyciem chmielu, który pachnie tak, jakby tego chcieli – tłumaczył Paweł Leszczyński, główny organizator Warszawskiego Festiwalu Piwa.

Festiwal to także polskie foodtrucki, szkolenia, degustacje, turniej piłkarzyków, fippery i niesamowita atmosfera, która bliższa jest festiwalom wina, gdzie próbuje się niewielkich ilości trunków, zwracając uwagę na ich kompleksowość i kunszt wyrabiających je rzemieślników.

– Na tej edycji po raz kolejny mieliśmy wszystko, czego moglibyśmy sobie zażyczyć. Fantastyczne piwa. Ludzi, z którymi można przegadać przy tymże piwie chyba pół życia. Pasjonatów z wielu regionów świata. Dyrektorów firm, barmanów, pracowników ambasady, urzędników i artystów. Młodych, starych, imprezowiczów i introwertyków. Było pyszne jedzenie, a na scenie zabłysły teatry improwizowane. Wydaje mi się, że największym naszym sukcesem jest zebranie tych wielu historii, jak np. o chłopaku, który na scenie piecze bułki zrobione ze słodu na drożdżach z jednego z festiwalowych piw, w jedną opowieść – podsumował Paweł Leszczyński. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Warszawski Festiwal Piwa RSS ALERT    /    Paweł Leszczyński RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    piwa kraftowe RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.23.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.