Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

AB InBev szuka oszczędności po zakupie SABMiller

Anheuser-Busch InBev szuka oszczędności i rozważa dokonanie przeglądu swojego ogromnego budżetu na zakup reklam po tym jak niedawno wydał ponad 100 miliardów dolarów na przejęcie drugiego największego na świecie piwnego giganta, koncernu SABMiller.

AB InBev szuka oszczędności po zakupie SABMiller
fot. LunaseeStudios/Shutterstock.com

Rzecznik AB InBev mówi, że do dobrych praktyk koncernu należy m.in. regularna weryfikacja podejścia do modelu operacyjnego w kwestii zakupu mediów i po połączeniu z SABMiller, firma jest obecnie w trakcie oceny planowania zakupu mediów i oceny czy będzie potrzebna globalna weryfikacja agencji mediowych.

Największy na świecie koncern piwny AB InBev poszukuje obecnie firmy konsultingowej, która pomoże mu dokonać przeglądu praktyk zakupu reklam.

Z szacunków firmy Kantar media wynika, że w 2015 roku AB InBev i SABMiller wydały łącznie 1,08 miliarda dolarów na zakup reklam w amerykańskich mediach.

Przegląd może rozpocząć się w drugim kwartale 2017 roku i dotyczyć rynków w Ameryce Północnej, Europie, Azji, Ameryce Łacińskiej i Afryce.

AB InBev, który ma w swoim portfolio takie marki piw jak Budweiser, Corona i Stella Artois, informował już, że oczekuje 1,4 miliarda dolarów rocznych oszczędności z umowy z SABMiller. Marketing to zwyczajowo dział, gdzie przedsiębiorstwa szukają oszczędności po dokonaniu fuzji.

Koncern SABMiller został w październiku przejęty przez Anheuser-Busch InBev, największy koncern piwny na świecie. Transakcja warta ok. 110 mld USD połączyła dwa największe koncerny browarnicze na świecie, dzięki czemu powstał supergigant kontrolujący jedną trzecią światowego rynku piwa, osiągający około połowy zysków branży na świecie i którego wartość giełdową można szacować na ok. 275 miliardów dolarów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Anheuser-Busch InBev RSS ALERT    /    Anheuser-Busch InBev przejmuje SABMillera RSS ALERT    /    AB InBev RSS ALERT    /    AB InBev SABMiller RSS ALERT    /    SABMiller RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    fuzja browarów RSS ALERT    /    przejęcia w branży piwnej RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.132.114
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.