Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Absolut wspiera kampanię walki z hejtem

Marka Absolut angażuje się w kampanię Love Over Hate, promującą zwalczanie nienawiści pozytywnym przekazem.

Absolut wspiera kampanię walki z hejtem
fot. materiały prasowe

Codziennie z hejtem styka się prawie jedna czwarta Polaków i chociaż blisko 70% z nas uważa go za bezpodstawną krytykę i niesprawiedliwą agresję, to nadal wiele osób jest narażonych na jego skutki. Jak wynika z badania „Jak Polacy radzą sobie z hejtem?”, przeprowadzonego przez SW Research w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, blisko 35% respondentów spotyka się z hejtem, gdy otwarcie mówi o swoich przekonaniach, a niemal 25% z nich jest narażonych na słowa pełne nienawiści spowodowane odmiennym wyglądem. Do walki z tym zjawiskiem zachęca kampania Love Over Hate, wspierana przez markę Absolut.

– Dla marki Absolut jedną z najważniejszych wartości jest równość i otwartość na drugiego człowieka. Wyniki przeprowadzonego przez nas badania w ramach kampanii społecznej Love Over Hate mówią same za siebie. Wiemy z nich, że blisko 40% Polaków uważa, że w ciągu ostatnich 10-15 lat zmienił się sposób reagowania na hejt. To dobry znak. Jednak, tyle samo respondentów podkreśla, że zostało jeszcze wiele do zrobienia. Takie stwierdzenie pokazuje, że kampania Love Over Hate zwraca uwagę na ważny problem społeczny, o którym trzeba mówić głośno – komentuje Arkadiusz Dobosz, Brand Director odpowiedzialny za markę Absolut w Wyborowa Pernod Ricard.

Jednym z sposobów na niwelowanie hejtu jest jego przekształcanie w coś twórczego. Przykładem takiego podejście jest najnowszy mural Pawła Swanskiego – nawołujący do samoakceptacji, dzięki której stajemy się lepsi również dla innych. Dzieło, które powstało w ramach kampanii Love Over Hate, można oglądać przy ulicy Brackiej 25 do końca października.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Absolut RSS ALERT    /    Pernod Ricard RSS ALERT    /    Love Over Hate RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.209.80.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.