Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Adam Nawałka i biało-czerwona Planeta Warka w nowym spocie marki

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 19-03-2018, 16:34
Adam Nawałka i biało-czerwona Planeta Warka w nowym spocie marki
fot. materiały prasowe

Marka Warka kolejny raz zaprasza do wyśnionego świata mężczyzn i tym razem odsłania jego futbolowe oblicze. W nowym spocie, emitowanym od 19 marca w telewizji, zobaczymy jak mieszkańcy Planety Warka szykują się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki.

Planeta Warka to miejsce już dobrze znane konsumentom z poprzednich spotów. Przedstawia wyimaginowany świat, gdzie wszystko kręci się wokół męskich potrzeb i zainteresowań. W tej rzeczywistości szczególne miejsce zajmuje futbol i mecze biało-czerwonych, którzy w tym roku dostarczą nam emocji podczas rozpoczynających się w czerwcu mistrzostw.

W najnowszym spocie możemy obserwować przygotowania Planety Warka do piłkarskiego święta, które ruszyły już pełną parą. Cała przestrzeń – od dróg, przez budynki, aż po najwyższe górskie szczyty pokrywa się biało-czerwonymi barwami. Na cześć naszej drużyny rozbrzmiewa w tle skomponowana specjalnie na tę okazję pieśń kibiców, odgrywana do muzyki z „Siedmiu Wspaniałych”. Wszystkiemu z zadowoleniem przygląda się specjalny gość - trener Adam Nawałka, bohater tegorocznej kampanii Warki.

Klimat z Planety Warka będą też mogli poczuć kibice, którzy wybiorą się na towarzyskie mecze kadry. Już przed najbliższymi spotkaniami z Koreą Południową (23 marca, Wrocław) i Nigerią (27 marca, Chorzów) marka rozda kibicom w drodze na stadion kilkanaście tysięcy biało-czerwonych chust kibica, z którymi wspieranie naszej drużyny będzie jeszcze bardziej efektowne.

Warka, piwna marka o ogólnopolskim zasięgu, od wielu lat związana jest bezpośrednio z piłką nożną, poprzez wspieranie Reprezentacji Polski i polskiej Ekstraklasy. Aktualnie, od 2015 roku Warka jest oficjalnym sponsorem, znanych w całej Europie, rozgrywek UEFA Europa League.

Marka należy do Grupy Żywiec, jednego z czołowych producentów piwa w Polsce. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Szampańskie, Żywiec Saison, Warka Radler).

Firma powiązana jest z Grupą Heineken, największym producentem piwa w Europie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 461) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane