Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Ambra chce otwierać kilka sklepów Centrum Wina rocznie

Ambra, dzięki przyspieszonemu rozwojowi rynku wina w Polsce, planuje otwierać kilka sklepów Centrum Wina rocznie.

Ambra chce otwierać kilka sklepów Centrum Wina rocznie
fot. Ambra

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 21-12-2017, 11:33

- Zakładamy, że będziemy otwierać kilka sklepów rocznie. Docelowa liczba zależeć będzie od wzrostu konsumpcji, zwłaszcza w średnich miastach - mówi Piotr Kaźmierczak, wiceprezes Grupy Ambra.

Grupa Ambra wykorzystując potencjał rosnącego rynku wina otworzyła we wrześniu tego roku swój 25 sklep Centrum Wina, w nowej warszawskiej Galerii Północnej. To siódmy warszawski sklep sieci Centrum Wina.

Ambra zapowiadała wtedy, że planuje już kolejne otwarcia Centrum Wina. Wiosną 2018 r. winiarski sklep specjalistyczny ma powstać w nowym kompleksie handlowo-usługowym w Gdańsku Forum Radunia.

Dla wielu znanych światowych producentów Centrum Wina jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Reprezentuje siedem z 11 prestiżowych rodzin winiarskich zrzeszonych w prestiżowym Primum Familiae Vini. Są wśród nich takie potęgi jak Antinori, kwintesencja włoskiego winiarstwa z ponad 600-letnim doświadczeniem oraz oficjalny dostawca brytyjskiego dworu królewskiego Symington Family Estates.

Grupa Ambra stworzyła pionierski projekt dystrybucji fine wines w 1999 r. Od tego czasu Polacy dwukrotnie częściej piją wino, wzrosły też ich oczekiwania i aspiracje. Polski rynek wina rośnie w skali roku o 7 proc. Robert Ogór mówił wcześniej, że ten przyśpieszony wzrost rynku wina i ogólnej zamożności Polaków każe Grupie Ambra poważniej myśleć o otwarciach nowych sklepów Centrum Wina również w miastach nienależących do największych aglomeracji.

Grupa Ambra pod szyldem Centrum Wina prowadzi sieć 25 specjalistycznych sklepów, oferujących ponad 500 gatunków win z ponad 50 regionów z całego świata oraz obsługuje ponad 1500 restauracji. Sklepy Centrum Wina zlokalizowane są głównie w najlepszych galeriach handlowych największych polskich miast. 

Grupa Ambra jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii.

Do portfela marek Grupy Ambra należą: Dorato, CIN&CIN, Piccolo, Cydr Lubelski czy Pliska. Oferta Grupy Ambra opiera się z jednej strony na winach własnych marek, które są produkowane przez Grupę lub na jej zamówienie w różnych krajach świata, a z drugiej na winach importowanych od największych producentów Francji, Włoch, Hiszpanii, Bułgarii, Chile czy Australii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    Centrum Wina RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    rynek wina RSS ALERT    /    sklepy winiarskie RSS ALERT    /    sklepy Centrum Wina RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    Piotr Kaźmierczak RSS ALERT    /    Robert Ogór RSS ALERT    /    sklepy specjalistyczne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.