Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ambra ma już 50 proc. rynku cydru w Polsce, wprowadza 3-pak

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-04-2014, 15:29
Ambra ma już 50 proc. rynku cydru w Polsce, wprowadza 3-pak
fot. Ambra

Grupa Ambra ocenia, że po niespełna roku od wprowadzenia do sprzedaży marka Cydr Lubelski jest zdecydowanym liderem na poziomie rozpoznawalności i zakupów. W 2014 osiągnęła 50 proc. udziałów w rynku. Idąc za ciosem Ambra wprowadza na rynek 3-pak Cydru Lubelskiego o pojemności butelki 330 ml.

Taki format opakowania jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie cydrem jako nową kategorią na polskim rynku alkoholi oraz popularność Cydru Lubelskiego. To propozycja na nadchodzący sezon letni i mundialową gorączkę.

- Wpisuje się w najnowsze trendy, angażuje i budzi emocje, co zawsze sprzyja sprzedaży. W tym sezonie klienci będą poszukiwać cydru - podkreśla Michał Rozalicz, dyrektor marketingu, Grupy Ambra.

- Poręczny 3-pak Cydru Lubelskiego zapewnia komfort zakupów i sprzyja dzieleniu się. Wprowadzamy go przed Mundialem także z myślą o wspólnym kibicowaniu - dodaje.

Analizy rynkowe pokazują, że po cydr coraz odważniej sięgają w Polsce miłośnicy piw i piw smakowych, przyzwyczajeni do wygodnych 3-paków. Dla Grupy Ambra to również był jeden z argumentów przemawiających za dodatkowym formatem, zachęcającym do większych zakupów i mającym bezpośrednie przełożenie na rotację oraz obroty placówek handlowych.

Cydr Lubelski to naturalny cydr (napój o zawartości 4,5% alk.) wytwarzany ze świeżo wyciśniętego soku z dojrzałych, polskich jabłek. Wyróżnia go naturalny sposób produkcji, wykorzystujący technologię do produkcji win musujących - fermentacja prosto z wytłoczonych jabłek. Zawiera co najmniej 90% soku jabłkowego, polifenole, błonnik i substancje odżywcze charakterystyczne dla soku jabłkowego. Nie zawiera barwników ani aromatów. Jest produktem bezglutenowym.

Cydr Lubelski w formacie 3 x 330ml, sprzedawany w sugerowanej cenie 9,99 zł.

Grupa Ambra wprowadziła do sprzedaży Cydr Lubelski w czerwcu 2013 roku i do końca 2013 roku sprzedała około 800 tys. litrów tego alkoholowego napoju z jabłek, szacując że osiągnęła ok. 40 proc. rynku cydru w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH