Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ambra nie wyklucza współpracy z Biedronką w przyszłym sezonie, rozmawia z innymi dyskontami

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2017, 11:12
Ambra nie wyklucza współpracy z Biedronką w przyszłym sezonie, rozmawia z innymi dyskontami
fot. Shutterstock

Grupa Ambra, producent i dystrybutor win oraz Cydru Lubelskiego, nie wyklucza współpracy z siecią Biedronka w przyszłym sezonie w kwestii okresowych akcji promocyjnych dla marki Cydr Lubelski - mówi prezes Robert Ogór. Ambra prowadzi też rozmowy z innymi dyskontami, zaznacza jednak, że nie zmienia się jej strategia ograniczonej współpracy z takimi sieciami.

- Jeżeli chodzi o sprzedaż cydru do Biedronki, to nasze założenia są zgodne z ogólną strategią kanałów dystrybucji: świadoma i wybiórcza współpraca z sieciami dyskontowymi zapewniająca zadowalającą rentowność i nie obniżająca wartości naszych marek w pozostałej części rynku – mówi prezes Ambry, Robert Ogór.

- Tak też w minionych dwóch sezonach letnich przeprowadziliśmy w sieci Biedronka okresowe akcje promocyjne dla marki Cydr Lubelski. Tego lata akcje takie się nie odbyły, lecz nie wykluczamy takiej współpracy z siecią Biedronka w przyszłym sezonie – dodaje.

Wcześniejsza współpraca z Biedronką nie obejmowała tylko cydru, ale dotyczyła też innych alkoholi.

- W minionym roku przeprowadziliśmy z partnerem Biedronka szereg akcji promocyjnych na przykład dla marek PLISKA XO i DORATO. Jesteśmy również dostawcą marki własnej w kategorii "szampany dla dzieci" przygotowywanej na okres świąteczno-sylwestrowy. Projekty realizowane z partnerem Biedronka opierają się na zasadach obopólnej korzyści ekonomicznej – mówi Robert Ogór.

- Prowadzimy rozmowy i jesteśmy w stałym kontakcie z pozostałymi sieciami dyskontowymi - dodaje.

Robert Ogór zwraca też uwagę, że wzrost rynku wina nie jest już zasługą dyskontów w takim stopniu jak było jeszcze kilka lat temu. Teraz super- i hipermarkety wróciły do łask, a ich udział w sprzedaży wina wzrósł w 2016 roku do 36 proc. z 35 proc. w 2015 roku. Udział dyskontów w sprzedaży wina spadł w 2016 roku do 32 proc. z 34 proc. w 2015 roku. Udział handlu tradycyjnego w sprzedaży wina w 2016 roku sięgnął 32 proc., czyli tyle samo ile w 2015 roku i 2014 r.

Grupa Ambra jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii.

Grupa Ambra prowadzi też w Polsce największą sieć specjalistycznych sklepów winiarskich pod marką Centrum Wina i jest też największym dostawcą win premium do gastronomii. 

Do portfela marek Grupy Ambra należą: Dorato, CIN&CIN, Piccolo, Cydr Lubelski czy Pliska. Oferta Grupy Ambra opiera się z jednej strony na winach własnych marek, które są produkowane przez Grupę lub na jej zamówienie w różnych krajach świata, a z drugiej na winach importowanych od największych producentów Francji, Włoch, Hiszpanii, Bułgarii, Chile czy Australii. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.