Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ambra nie wyklucza współpracy z Biedronką w przyszłym sezonie, rozmawia z innymi dyskontami

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2017, 11:12
Ambra nie wyklucza współpracy z Biedronką w przyszłym sezonie, rozmawia z innymi dyskontami
fot. Shutterstock

Grupa Ambra, producent i dystrybutor win oraz Cydru Lubelskiego, nie wyklucza współpracy z siecią Biedronka w przyszłym sezonie w kwestii okresowych akcji promocyjnych dla marki Cydr Lubelski - mówi prezes Robert Ogór. Ambra prowadzi też rozmowy z innymi dyskontami, zaznacza jednak, że nie zmienia się jej strategia ograniczonej współpracy z takimi sieciami.

- Jeżeli chodzi o sprzedaż cydru do Biedronki, to nasze założenia są zgodne z ogólną strategią kanałów dystrybucji: świadoma i wybiórcza współpraca z sieciami dyskontowymi zapewniająca zadowalającą rentowność i nie obniżająca wartości naszych marek w pozostałej części rynku – mówi prezes Ambry, Robert Ogór.

- Tak też w minionych dwóch sezonach letnich przeprowadziliśmy w sieci Biedronka okresowe akcje promocyjne dla marki Cydr Lubelski. Tego lata akcje takie się nie odbyły, lecz nie wykluczamy takiej współpracy z siecią Biedronka w przyszłym sezonie – dodaje.

Wcześniejsza współpraca z Biedronką nie obejmowała tylko cydru, ale dotyczyła też innych alkoholi.

- W minionym roku przeprowadziliśmy z partnerem Biedronka szereg akcji promocyjnych na przykład dla marek PLISKA XO i DORATO. Jesteśmy również dostawcą marki własnej w kategorii "szampany dla dzieci" przygotowywanej na okres świąteczno-sylwestrowy. Projekty realizowane z partnerem Biedronka opierają się na zasadach obopólnej korzyści ekonomicznej – mówi Robert Ogór.

- Prowadzimy rozmowy i jesteśmy w stałym kontakcie z pozostałymi sieciami dyskontowymi - dodaje.

Robert Ogór zwraca też uwagę, że wzrost rynku wina nie jest już zasługą dyskontów w takim stopniu jak było jeszcze kilka lat temu. Teraz super- i hipermarkety wróciły do łask, a ich udział w sprzedaży wina wzrósł w 2016 roku do 36 proc. z 35 proc. w 2015 roku. Udział dyskontów w sprzedaży wina spadł w 2016 roku do 32 proc. z 34 proc. w 2015 roku. Udział handlu tradycyjnego w sprzedaży wina w 2016 roku sięgnął 32 proc., czyli tyle samo ile w 2015 roku i 2014 r.

Grupa Ambra jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii.

Grupa Ambra prowadzi też w Polsce największą sieć specjalistycznych sklepów winiarskich pod marką Centrum Wina i jest też największym dostawcą win premium do gastronomii. 

Do portfela marek Grupy Ambra należą: Dorato, CIN&CIN, Piccolo, Cydr Lubelski czy Pliska. Oferta Grupy Ambra opiera się z jednej strony na winach własnych marek, które są produkowane przez Grupę lub na jej zamówienie w różnych krajach świata, a z drugiej na winach importowanych od największych producentów Francji, Włoch, Hiszpanii, Bułgarii, Chile czy Australii. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 319) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH