Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Ambra o prowadzonych działaniach rozwoju portfela produktów

Ambra buduje obecnie dystrybucję nowych produktów z portfolio CIN&CIN oraz Michelangelo i przygotowuje nowości. W międzyczasie oprócz cydru systematycznie zwiększa udziały swoich marek: Pliska w rynku brandy oraz J.A. Baczewski w segmencie wódek superpremium. Na razie nie rozważa wprowadzenia piwa do wachlarza produktów – informują przedstawiciele Grupy Ambra.

Ambra o prowadzonych działaniach rozwoju portfela produktów
fot. Ambra

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 21-03-2018, 11:09

- W ostatnim półroczu na rynku polskim wprowadziliśmy nowe wina stołowe rozszerzając portfolio naszych znanych marek CIN&CIN i Michelangelo. Budujemy dystrybucję tych nowych produktów i przygotowujemy kolejne nowości na lato – mówi Robert Ogór, prezes Grupy Ambra .

Jakie są kolejne segmenty – oprócz wina i cydru - w których grupa widzi potencjał własnych produktów? - W międzyczasie oprócz cydru systematycznie zwiększamy udziały naszych marek: Pliska w rynku brandy oraz J.A. Baczewski w segmencie wódek superpremium. Oferta ponad 60 gatunków whisky premium pojawiła się już w sklepach Centrum Wina i będzie dalej rozszerzona – mówi Robert Ogór.

Robert Ogór dodaje też, że marka Fresco należy do najszybciej rosnących marek Grupy szczególnie po wprowadzeniu lekkiej orzeźwiającej odmiany Fresco Frizzante.

- W nadchodzącym sezonie letnim planujemy szeroką kampanię marki przy okazji wprowadzania kolejnych orzeźwiających nowości – mówi Robert Ogór.

Grupa na razie nie rozważa wprowadzenia do swojego portfolio piwa.

- Obecnie nie rozważamy. Produkujemy i sprzedajemy to, na czym się najlepiej znamy, czyli wino i inne alkohole premium – mówi Piotr Kaźmierczak, wiceprezes Grupy Ambra.

- Zbyt daleko idąca dywersyfikacja nie zawsze wychodzi na zdrowie - dodaje.

Grupa Ambra jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii. Do Grupy należą takie marki jak m.in. DORATO, CIN&CIN, PICCOLO, CYDR LUBELSKI czy PLISKA.

Pod marką Centrum Wina Grupa Ambra prowadzi w Polsce największą sieć specjalistycznych sklepów winiarskich, jest również największym dostawcą win premium do gastronomii.

Oferta Grupy Ambra opiera się z jednej strony na winach własnych marek, które są produkowane przez Grupę lub na jej zamówienie w różnych krajach świata, a z drugiej na winach importowanych od największych producentów Francji, Włoch, Hiszpanii, Bułgarii, Chile czy Australii. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    Robert Ogór RSS ALERT    /    Piotr Kaźmierczak RSS ALERT    /    plany Ambry RSS ALERT    /    plany Grupy Ambra RSS ALERT    /    rynek wina w Polsce RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.175.155
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.