Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ambra o prowadzonych działaniach rozwoju portfela produktów

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2018, 11:09
Ambra o prowadzonych działaniach rozwoju portfela produktów
fot. Ambra

Ambra buduje obecnie dystrybucję nowych produktów z portfolio CIN&CIN oraz Michelangelo i przygotowuje nowości. W międzyczasie oprócz cydru systematycznie zwiększa udziały swoich marek: Pliska w rynku brandy oraz J.A. Baczewski w segmencie wódek superpremium. Na razie nie rozważa wprowadzenia piwa do wachlarza produktów – informują przedstawiciele Grupy Ambra.

- W ostatnim półroczu na rynku polskim wprowadziliśmy nowe wina stołowe rozszerzając portfolio naszych znanych marek CIN&CIN i Michelangelo. Budujemy dystrybucję tych nowych produktów i przygotowujemy kolejne nowości na lato – mówi Robert Ogór, prezes Grupy Ambra .

Jakie są kolejne segmenty – oprócz wina i cydru - w których grupa widzi potencjał własnych produktów? - W międzyczasie oprócz cydru systematycznie zwiększamy udziały naszych marek: Pliska w rynku brandy oraz J.A. Baczewski w segmencie wódek superpremium. Oferta ponad 60 gatunków whisky premium pojawiła się już w sklepach Centrum Wina i będzie dalej rozszerzona – mówi Robert Ogór.

Robert Ogór dodaje też, że marka Fresco należy do najszybciej rosnących marek Grupy szczególnie po wprowadzeniu lekkiej orzeźwiającej odmiany Fresco Frizzante.

- W nadchodzącym sezonie letnim planujemy szeroką kampanię marki przy okazji wprowadzania kolejnych orzeźwiających nowości – mówi Robert Ogór.

Grupa na razie nie rozważa wprowadzenia do swojego portfolio piwa.

- Obecnie nie rozważamy. Produkujemy i sprzedajemy to, na czym się najlepiej znamy, czyli wino i inne alkohole premium – mówi Piotr Kaźmierczak, wiceprezes Grupy Ambra.

- Zbyt daleko idąca dywersyfikacja nie zawsze wychodzi na zdrowie - dodaje.

Grupa Ambra jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii. Do Grupy należą takie marki jak m.in. DORATO, CIN&CIN, PICCOLO, CYDR LUBELSKI czy PLISKA.

Pod marką Centrum Wina Grupa Ambra prowadzi w Polsce największą sieć specjalistycznych sklepów winiarskich, jest również największym dostawcą win premium do gastronomii.

Oferta Grupy Ambra opiera się z jednej strony na winach własnych marek, które są produkowane przez Grupę lub na jej zamówienie w różnych krajach świata, a z drugiej na winach importowanych od największych producentów Francji, Włoch, Hiszpanii, Bułgarii, Chile czy Australii. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 461) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane