REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ambra skupia się na sprzedaży Cydru Lubelskiego w małych butelkach

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-03-2014, 13:18
Ambra skupia się na sprzedaży Cydru Lubelskiego w małych butelkach
fot. Ambra

Grupa Ambra, producent i dystrybutor win, zdecydowała na sprzedaż Cydru Lubelskiego głównie w małych butelkach 0,33 litra. Cydr Lubelski został w wprowadzony do sprzedaży w połowie ubiegłego roku i dystrybucja rozpoczęła się od butelek 1-litrowych.

REKLAMA

- Rozpoczęliśmy dystrybucję z butelką 1-litrową, a sprzedaż w butelkach 0,33 litra rozpoczęliśmy w listopadzie. Teraz koncentrujemy się na tej małej pojemności - mówi prezes Grupy Ambra Robert Ogór.

- Na pewno oczekujemy, że latem sprzedamy więcej butelek o tej małej pojemności niż o dużej pojemności. Mała butelka jest też z minimalnie lepszą procentowo marżą. Mała butelka powinna kosztować na półce ok. 3,99-4,99 zł - dodaje.

Grupa koncentruje się też teraz mocno na rozbudowie dystrybucji cydru.

- Dajemy sobie kilka miesięcy na zbudowanie dystrybucji cydrów. W tej chwili jesteśmy obecni z naszym cydrem w około 5 tys. sklepach, ale do maja-czerwca powinniśmy być w około 18 tys. sklepów - mówi Robert Ogór.

- Naszym celem jest to, żeby w maju te produkty były na otwartych strefach w sieciach handlowych, a w dystrybucji tradycyjnej osiągnąć 40-50 proc. dystrybucji ważonej - dodaje.

Ambra wprowadziła Cydr Lubelski na rynek w czerwcu 2013 roku i do końca 2013 roku sprzedała około 700-800 tys. litrów tego alkoholowego napoju z jabłek. Grupa szacuje, że ma około 40 proc. udziału w rynku cydru w Polsce.

Cały rynek cydru w Polsce w 2013 roku jest szacowany na ok. dwa miliony litrów (bez Somersby, który jest napojem piwnym o smaku jabłkowym).

Grupa Ambra jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej.

Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii. Około 80 proc. przychodów realizowanych jest w Polsce. Pozostała część przychodów pochodzi z m.in. Czech, Słowacji i Rumunii.

Do Grupy Ambra należą takie marki jak Dorato, Cin&Cin, El Sol, Fresco, Pliska, Piccolo, a także Cydr Lubelski.

Obok własnych marek Grupa Ambra oferuje też wina importowane od światowych producentów, m. in. poprzez największą w Polsce sieć specjalistycznych sklepów winiarskich pod marką Centrum Wina liczącą 26 sklepów, największą organizację sprzedaży do restauracji i hoteli (HoReCa) oraz jeden z wiodących winiarskich sklepów internetowych pod marką winezja.pl.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH