Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Ambra uruchamia nową sieć sprzedaży z alkoholami mocnymi premium

Ambra uruchamia nową sieć sprzedaży pod marką Distillers Limited. Będzie to sieć sprzedaży alkoholi mocnych premium i zostanie wydzielona w ramach sklepów Centrum Wina. W styczniu Ambra zacznie przekształcać swoje sklepy winiarskie w placówki partnerskie: Centrum Wina i Distillers Limited. Dzięki temu niemal od razu będzie mieć 29 punktów sprzedaży z alkoholami mocnymi premium.

Ambra uruchamia nową sieć sprzedaży z alkoholami mocnymi premium
fot. Ambra

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 11-10-2018, 11:10

Robert Ogór potwierdził udział w Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018. Zarejestruj się na wydarzenie!

- Na rosnącym rynku whisky brakuje specjalisty, dlatego postanowiliśmy zostać takim specjalistą, po to żeby konsumentów wspierać w ich wyborach alkoholi mocnych premium. Przekształcamy sklepy Centrum Wina w sklepy partnerskie i podzielimy się powierzchnią z tym nowym projektem - mówi Robert Ogór, prezes grupy Ambra.  

- Distillers Limited to bezpośredni importer małych destylarni, często wyszukanych na końcu świata, „distillersów” zwariowanych na punkcie swojego produktu. Słowo „limited” w naszej nazwie oznacza niewielkich, niezależnych producentów, stanowiących przeciwwagę dla globalnych koncernów.  Fascynacja szlachetnymi trunkami i boom na whisky wyznaczają nam nową misję. Dlatego Distillers Limited to nie tylko import i sieć sprzedaży, ale również miejsce spotkań konsumentów z producentami - dodaje. 

Oferta Distillers Limited, podobnie jak oferta Centrum Wina, jest skierowana również do restauracji. Obecnie pod szyldem Centrum Wina, Ambra dostarcza wina do ponad 1500 punktów gastronomicznych, których goście również poszukują autentycznych, regionalnych alkoholi.

- Chcemy być najlepszym specjalistą, wiodącym importerem i dystrybutorem alkoholi premium (...) początkowo w ramach Distillers Limited będzie oferowanych 150 rodzajów alkoholi mocnych premium, w tym 100 whisky, z 14 państw m.in. Szkocji, Irlandii, Tajwanu, czy Japonii. W naszych sklepach Centrum Wina oferujemy 500-800 rodzajów wina, zaś oferta alkoholi mocnych premium będzie co najmniej podwojona w ciągu dwóch lat - mówi Robert Ogór.

- Oczekujemy, że jesteśmy w stanie osiągnąć sprzedaż rzędu 20-30 mln zł w ciągu pięciu lat poprzez nasz start-up Distillers Limited - dodaje.   

Prezes nie wyklucza też, że za jakiś czas Ambra uruchomi oddzielne, niezależne od Centrum Wina sklepy Distillers Limited.  

Boom na whisky 

W ciągu pięciu ostatnich lat rynek whisky w Polsce podwoił się. To najszybciej rozwijająca się kategoria alkoholi. Rosnące dochody i aspiracje Polaków zmieniają również ich stosunek do alkoholu. Podczas gdy konsumpcja czystej wódki spada, wydatki konsumentów na whisky przekroczyły już 2 miliardy złotych i wynoszą tyle samo, co wydatki na wino, również będące wyrazem rosnących aspiracji i kultury życia.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    Robert Ogór RSS ALERT    /    Centrum Wina RSS ALERT    /    Distillers Limited RSS ALERT    /    alkohole mocne RSS ALERT    /    alkohole premium RSS ALERT    /    sklepy specjalistyczne RSS ALERT    /    sklepy z alkoholami RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    whisky RSS ALERT    /    rynek whisky RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.31.145
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.