Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Anheuser-Busch InBev wchodzi oficjalnie z piwem Bud do Polski i uruchamia dystrybucję

Anheuser-Busch InBev, największa na świecie firma piwowarska, zdecydowała się uruchomić w Polsce własną dystrybucję piwa Bud. Jedna z najbardziej cenionych na świecie marek piwnych debiutuje w Polsce, a za jej rozwój będzie odpowiedzialny nowo powstały, zaangażowany zespół.

Anheuser-Busch InBev wchodzi oficjalnie z piwem Bud do Polski i uruchamia dystrybucję
fot. materiały prasowe

Bud, znana na świecie marka premium, na niewielką skalę była już dostępna w Polsce. Polski przemysł piwowarski szybko się rozwija, a popyt na piwa premium jest duży. Bud ma szansę zadowolić konsumentów dzięki wyjątkowemu smakowi, który dobrze wpisuje się  w konkretne konteksty, takie jak życie nocne.

- Oficjalna premiera marki Bud w Polsce to dla nas duża rzecz, chcemy zamieszać na rynku  i dać konsumentom solidną dawkę energii – mówi Bart Goense, zarządzający marką Bud w Polsce. 

- Mamy świadomość, że polski rynek jest bardzo konkurencyjny, a rozpoznawalność marki duża, podobnie jak popyt na Buda. To właściwy moment, by wprowadzić nasz ceniony lager z segmentu “easy drink”. Rozpoczynamy w Warszawie, ruszając z serią wydarzeń kulturalnych w ramach globalnej formuły BUDX, dobrze znanej już choćby w Paryżu, Amsterdamie czy Santiago - dodaje. 

Oficjalnej premierze towarzyszy zainaugurowana w miniony weekend czteromiesięczna seria odbywających się w Warszawie wydarzeń BUDX, której częścią są prace i występy polskich artystów. BUDX to wyjątkowa formuła muzycznych wydarzeń wspierana przez markę Bud. Premierowa impreza BUDX odbyła się w sobotę, 28 września w warszawskim klubie newonce. Udział wzięły w niej m.in. polskie didżejki Neen-Nah, Zuza OK i Bubblegun, występujące jako International Girls DJ’s. Gwiazdą wieczoru był Paweł Swanski, który specjalnie na tę okazję stworzył mural przy Metro Politechnika w Warszawie. Imprezy BUDX są otwarte dla publiczności, a uczestniczą w nich znani artyści zapraszani przez Buda. 

- Warszawa jest nowym Berlinem, miastem, które bardzo szybko się zmienia. Jesteśmy przekonani, że Bud może być częścią tej zmiany, dając mieszkańcom dużo dobrej energii oraz wspierając lokalnych artystów i kulturę - dodaje Julia Martinez, menedżer marketingu. 

Na ten rok przewidziane są jeszcze trzy imprezy z serii BUDX. W najbliższych miesiącach marka skupi się na współpracy z polskimi artystami.

Piwo Bud, Król Piw, to amerykański lager o średniej cielistości oraz bogatym, rześkim smaku. Warzony z najlepszego słodu jęczmiennego przy użyciu mieszanki najwyższej jakości odmian chmielu jest ikoną najważniejszych amerykańskich wartości, jakimi są optymizm oraz radość. W 2018 roku przychody osiągane przez Bud wzrosły o 5,3% globalnie oraz 10% poza Stanami Zjednoczonymi. 

więcej informacji:

rynek piwa RSS ALERT    /    Anheuser-Busch InBev RSS ALERT    /    piwo Bud RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Jarek 2019-10-02 13:04:58
    dobry dowcip: cenione piwo BUD!!! :) to sikacz pierwsza klasa! dwuwodzian!! tego się pić nie da!!!
  • Greg 2019-10-03 06:01:05
    Koncernowe szczyny, szkoda życia na takie chlapy!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.209.80.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.