Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Aplikacja mobilna wspomoże i wydłuży sezon dla piwa w małych sklepach

Strona 2 z 2

Z danych Nielsena i Grupy Eurocash wynika, że codziennie w Polsce sprzedaje się 8,29 mln litrów piwa, a 68% wartości tego rynku generowana jest przez sklepy małoformatowe. Dla ich właścicieli ciągle najskuteczniejszym sposobem na wyróżnienie swojej oferty pozostaje atrakcyjna cena - nie dziwią więc częste promocje na wybrane gatunki piwa. Wyzwaniem stało się za to dotarcie do klientów z szybką i zawsze aktualną informacją o promocyjnych cenach.

Wielkie sieci mają do dyspozycji cały arsenał narzędzi reklamowych, których koszty są niewyobrażalne dla właściciela małego sklepu. I tu z pomocą przychodzi mu technologia.

Aplikacja mobilna Drinco na bieżąco informuje użytkowników o promocjach, które można zrealizować w lokalnych sklepach. Program pozwala targetować okazje -  w aplikacji dostępne są kupony umieszczone w konkretnych kategoriach, które konsumenci mogą dodawać do ulubionych. Dzięki funkcji geolokalizacji konsument otrzymuje informacje o promocjach ze sklepów, które znajdują się tuż za rogiem i - dzięki prostym wskazówkom - może bez trudu do nich trafić. Za kupony zrealizowane w Drinco sprzedawcy otrzymują retrorabaty.  

- Eurocash od lat wspiera niezależnych przedsiębiorców - rozwiązanie Drinco idealnie wpasowuje się w tę strategię. Aplikacja pozwala połączyć wielki potencjał lokalnych sprzedawców z możliwościami, jakie dają urządzenia mobilne. Drinco wspiera odsprzedaż ze sklepów - wystarczy kilka klików i po chwili możemy promować wybrane produkty w aplikacji dla konsumentów. Wszystko bez żadnych dodatkowych kosztów ze strony detalisty. Drinco działa jak platforma do organizacji promocji - sklepy mają pełną swobodę w zakresie jej użytkowania - to oni decydują czy robią promocję oraz jaki towar będzie nią objęty  – mówi Katarzyna Garbaciak, kierownik ds. e-commerce Eurocash.

Kreator Gazetek jest jednym z trzech innowacyjnych narzędzi, które jako P@ka Lidera Eurocash promuje wśród tradycyjnych sklepów detalicznych. W jego skład wchodzą także dwie aplikacje mobilne. Drinco pozwala detalistom tworzyć kupony rabatowe, które konsument może zrealizować w lokalnych sklepach; PingWin natomiast w prosty sposób pozwala przeszkolić personel z wiedzy o napojach alkoholowych. Aplikacje są dostępne do pobrania w Google Play i App Store. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    sprzedaż piwa RSS ALERT    /    sprzedaż piwa w sklepach RSS ALERT    /    małe sklepy RSS ALERT    /    sklepy małoformatowe RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • artmetic ekonsulting 2017-11-08 03:21:16
    Aplikacje mobilne dla sektora żywności: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.218.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.