Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Badanie: sporej części Polaków brakowało na rynku wódki o łagodnym smaku

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-07-2018, 18:53
Badanie: sporej części Polaków brakowało na rynku wódki o łagodnym smaku
fot. materiały prasowe Stock Polska

Wódka jest bezsprzecznie naszym narodowym trunkiem, choć do tej pory niektórzy konsumenci narzekali na jej zbyt ostry smak. Z badania pt. „Co łączy Polaków” przeprowadzonego na zlecenie marki Żołądkowa de Luxe wynika, że 38 proc. badanych zgodziło się, iż na polskim rynku brakowało wódki o łagodniejszym smaku.

Z badania wynika też, że rozwój technologii to jeden z czynników, który ma ogromny wpływ na zmianę zachowań i stylu życia Polaków. Zapracowanie, nowe obowiązki oraz życie online przekładają się na osłabienie więzi i pogorszenie relacji międzyludzkich, a 35 proc. Polaków tęskni za czasami autentycznych relacji, rozmów i spotkań przy wspólnym stole.

Jesteśmy narodem, dla którego spotykanie się przy stole zawsze było częścią kultury. W opinii Polaków (78%), wspólny stół łączy pokolenia, tworzy unikalną atmosferę, jednoczy bez względu na poglądy, czy wykształcenie. Ale dla Polaków ważne jest też, co na stole. Wódka jest jednym z istotniejszych elementów dopełniających spotkania towarzyskie; rozluźnia atmosferę (40%), łatwiej się przy niej rozmawia (40%), nadaje rozmowom nieoficjalny charakter i łagodzi obyczaje (21%).

Nie zawsze stanowi ona jednak „pierwszy wybór”, dlaczego? Wyniki badania wskazują, że przyczyną takiego stanu rzeczy jest zbyt ostry smak trunku, a 38% badanych zgodziło się, że na polskim rynku brakowało wódki o łagodniejszym smaku.

Pojawienie się na rynku łagodnej Żołądkowej de Luxe to nowa jakość w segmencie alkoholi mocnych.

- Nowa Żołądkowa de Luxe idealnie wpisuje się w trendy rynkowe i potrzeby Polaków. Mamy nadzieję, że jej nowa łagodna receptura skłoni do częstszych spotkań przy wspólnym stole i wyłączenia się z życia online, na rzecz autentycznych relacji i bezpośrednich rozmów - mówi Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager w Stock Polska.

18 lipca w warszawskim SPATiF-ie odbyła się oficjalna premiera nowej Żołądkowej de Luxe. Jej wyjątkowo łagodny smak i ulepszoną recepturę, zaprezentował podczas wieczoru Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager oraz Wojciech Piasecki, ekspert analizy sensorycznej.

Stock Polska jest jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group.

Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Goldwaser 29-07-2018, 09:51:
Nie zmrożoną a schłodzoną! - do co najwyżej +6°C.
  • hodża nasredin 24-07-2018, 10:42:
Bo czystą trzeba pić zmrożoną wtedy żadnego smaku się nie czuje.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 427) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.