REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Brackie Pils startuje z loterią

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 18-05-2016, 14:36
Brackie Pils startuje z loterią
fot. Grupa Żywiec

Brackie Pils, piwo regionalne dostępne na południowym zachodzie Polski, startuje z loterią „Kufle Brackie Pils pod kapslami”. Do wygrania jest 100 000 kufli.

REKLAMA

Loteria trwa od dnia 1 maja 2016 roku do dnia 31 sierpnia 2016 roku. W tym czasie na rynku są dostępne opakowania z promocyjnymi oznaczeniami. Zwycięskie kapsle z napisem „Wygrałeś kufel” można wymieniać na nagrody do 31.10.2016 roku w specjalnie oznaczonych salonach Kolporter i w wybranych sklepach.

- Loterie, w których odbiór nagród jest możliwy są od razu w punktach sprzedaży, są popularnym na rynku narzędziem wspierania sprzedaży i budowania lojalności konsumenckiej. Najczęściej w tego typu loteriach nagrodą jest druga butelka piwa. Nam jednak zależało, aby nasi konsumenci poczuli, że Brackie Pils to piwo z bardzo silnymi lokalnymi korzeniami – mówi Emilia Wróblewska, junior brand manager marki Brackie Pils

– W regionie, gdzie zwyczaje związane z piwem i tradycja piwa czeskiego są tak silne, kufle są najbardziej odpowiednim prezentem, jaki Brackie Pils może zaoferować konsumentom - dodaje.

Brackie Pils zostało wprowadzone na rynek w 2015 r. Brackie Pils to owoc współpracy polskiego i czeskiego piwowara, a na jego etykiecie znajdują się podpisy twórców receptury - autentycznych, znanych browarników z Polski i Czech. Zawartość alkoholu 5,2 proc. Dostępne w butelkach zwrotnych 500 ml oraz opakowaniu zbiorczym – czteropak puszki 500 ml.

Loteria jest dostępna w sklepach na terenie województw: śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego.  Akcję wspiera silna kampania na nośnikach zewnętrznych, na ekranach bankomatów oraz w Internecie.

Organizatorem Loterii „Kufle Brackie Pils pod Kapslami” na zlecenie Grupy Żywiec jest agencja G3, kreację przygotowała agencja Just, a działania w Internecie prowadzi Insignia. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

Grupa Żywiec, jeden z czołowych producentów piwa w Polsce, ma w swoim portfolio takie marki piw jak: Żywiec, Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Bock, Żywiec Saison, Warka Radler). 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 526) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH