Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Brackie Pils startuje z loterią

Brackie Pils, piwo regionalne dostępne na południowym zachodzie Polski, startuje z loterią „Kufle Brackie Pils pod kapslami”. Do wygrania jest 100 000 kufli.

Brackie Pils startuje z loterią
fot. Grupa Żywiec

Loteria trwa od dnia 1 maja 2016 roku do dnia 31 sierpnia 2016 roku. W tym czasie na rynku są dostępne opakowania z promocyjnymi oznaczeniami. Zwycięskie kapsle z napisem „Wygrałeś kufel” można wymieniać na nagrody do 31.10.2016 roku w specjalnie oznaczonych salonach Kolporter i w wybranych sklepach.

- Loterie, w których odbiór nagród jest możliwy są od razu w punktach sprzedaży, są popularnym na rynku narzędziem wspierania sprzedaży i budowania lojalności konsumenckiej. Najczęściej w tego typu loteriach nagrodą jest druga butelka piwa. Nam jednak zależało, aby nasi konsumenci poczuli, że Brackie Pils to piwo z bardzo silnymi lokalnymi korzeniami – mówi Emilia Wróblewska, junior brand manager marki Brackie Pils

– W regionie, gdzie zwyczaje związane z piwem i tradycja piwa czeskiego są tak silne, kufle są najbardziej odpowiednim prezentem, jaki Brackie Pils może zaoferować konsumentom - dodaje.

Brackie Pils zostało wprowadzone na rynek w 2015 r. Brackie Pils to owoc współpracy polskiego i czeskiego piwowara, a na jego etykiecie znajdują się podpisy twórców receptury - autentycznych, znanych browarników z Polski i Czech. Zawartość alkoholu 5,2 proc. Dostępne w butelkach zwrotnych 500 ml oraz opakowaniu zbiorczym – czteropak puszki 500 ml.

Loteria jest dostępna w sklepach na terenie województw: śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego.  Akcję wspiera silna kampania na nośnikach zewnętrznych, na ekranach bankomatów oraz w Internecie.

Organizatorem Loterii „Kufle Brackie Pils pod Kapslami” na zlecenie Grupy Żywiec jest agencja G3, kreację przygotowała agencja Just, a działania w Internecie prowadzi Insignia. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

Grupa Żywiec, jeden z czołowych producentów piwa w Polsce, ma w swoim portfolio takie marki piw jak: Żywiec, Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Bock, Żywiec Saison, Warka Radler). 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    Brackie Pils RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.228.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.