REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Branża piwowarska wyemitowała łącznie 578 nowych reklam

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 12-11-2014, 12:43

Trzeci kwartał 2014 roku okazał się porównywalny z analogicznym okresem roku ubiegłego. Branża piwowarska wyemitowała łącznie 578 nowych przekazów reklamowych - w 2013 roku liczba ta wyniosła 562. Z raportu przygotowanego przez Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że żadna z reklam piwa wyemitowanych w okresie 1 lipca - 30 września nie naruszyła zasad Kodeksu Etyki Reklamy.

REKLAMA

Przygotowany po raz dziesiąty raport Instytutu Monitorowania Mediów za III. kwartał tego roku pokazuje, że na przełomie lata i jesieni 2014 roku branża piwowarska wyemitowała łącznie 578 nowych reklam. Najintensywniejszy był pierwszy miesiąc kwartału - lipiec, w którym pojawiła się większość wszystkich przekazów. Wśród nich, zdecydowanym liderem były reklamy telewizyjne, które stanowiły ok. 40% wszystkich piwnych przekazów reklamowych w tym kwartale, i których liczba wynosiła 225. Drugą część reklam stanowiły przekazy internetowe - 135, następnie przekazy outdoor'owe - 101. Po nich plasuje się prasa, z liczbą 65 reklam. Najmniej przekazów pojawiło się w radiu - stanowiły one jedynie 8% wszystkich reklam, a ich liczba wyniosła 52.

Według raportu, piwo niezmiennie promowane jest zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy. Instytut Monitorowania Mediów kwartalnie analizuje przekazy reklamowe pod kątem ich zgodności z Kodeksem. Poddanie reklam tej ocenie jest dobrowolną inicjatywą samego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie. Komunikacja marketingowa browarów zrzeszonych w ZPPP (Carlsberg Polska, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska) podlega zasadom samoregulacji w ramach tzw. siedmiu standardów etycznej reklamy, wypracowanych przez Komisje Europejska i Europejskie Zrzeszenie Standardów Reklamowych (EASA).

Monitoring reklam prowadzony przez niezależny podmiot jest jednym z tych standardów i został złożony do Komisji Europejskiej przez ZPPP, jako zobowiązanie, niezależnie od systemu skarg konsumenckich. Podobnie znaki „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu", „Alkohol - tylko dla pełnoletnich" oraz „W ciąży nie piję alkoholu", umieszczane na opakowaniach i w spotach reklamowych piwa, są dobrowolną inicjatywą branży.

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie jest organizacją, która skupia największych producentów piwa w Polsce. Reprezentuje członków w relacjach z administracją rządową i samorządową, organizacjami społecznymi oraz związkami zawodowymi działającymi w przemyśle piwowarskim. W swoje zadania statutowe


 

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 274) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH