REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Branża winiarska liczy na bardzo korzystny sezon letni, a hitem będzie cydr

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-08-2016, 14:33
Branża winiarska liczy na bardzo korzystny sezon letni, a hitem będzie cydr
fot. Shutterstock

Branża winiarska ocenia, że cydr może być hitem sezonu letniego z dobrymi perspektywami na przyszłość, zaś członkowie Związku Pracodawców Polskiej Rady Winiarstwa tacy jak np. Jantoń czy TiM osiągnęli dobre wyniki sprzedaży w pierwszym półroczu właśnie m.in. dzięki cydrowi. Branża liczy też, że ten sezon letni będzie dla niej bardzo korzystny.

REKLAMA

Zdaniem ZP PRW widać już wyraźnie obiecujące perspektywy dla cydrów i kolejne sukcesy rynkowe tego produktu. Może się on okazać hitem sprzedażowym tego sezonu. Sukces rynkowy cydrów to też wypadkowa tego, że klienci poszukują nowych wyrobów, nowych smaków, są zainteresowani produktami pochodzącymi z całego świata.

- Pierwsze półrocze na polskim rynku cydru było stabilne co oznacza pozyskanie stałych odbiorców tego trunku. Ciepły czerwiec spowodował zdecydowany wzrost zainteresowania produktem, którego sprzedaż ma tendencję wzrostową. Mamy nadzieję, że obecny sezon letni będzie dla branży bardzo korzystny i satysfakcjonujący – mówi Jerzy Kwaśniewski, prezes ZP Polska Rada Winiarska.

Firma Jantoń zanotowała prawie 10-proc. dynamikę sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego oraz znaczącą poprawę widoczności jej produktów na rynku. Jest to konsekwencja zwiększenia poziomu dystrybucji jej produktów.

- Po pierwszym półroczu widzimy że przyjęta wcześniej przez naszą firmę strategia rozbudowy poziomu dystrybucji naszych produktów ma pozytywny wpływ na wyniki sprzedaży i pozwala nam na większą dynamikę rozwoju, niż tempo wzrostu rynku w kolejnych okresach – mówi Jacek Jantoń, prezes i właściciel firmy.

W tym roku spółka Jantoń chce podwoić sprzedaż cydrów.  Po pierwszym półroczu i planach na drugie półrocze firma jest przekonana, że zrealizuje ten cel. W ubiegłym roku firma również zanotowała dodatnią dynamikę sprzedaży w tym segmencie.

- Jest to wypadkowa wcześniejszej strategii opartej na wysokiej jakości naszego produktów oraz wdrożeniu długofalowej strategii marketingowej, której celem jest uzyskanie 20 proc. udziału w rynku cydru – podkreśla prezes Jantoń.

Z kolei firma TiM zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 15,6 proc. i opracowała nową strategię rozwoju i innowacyjności.

W pierwszym półroczu tego roku spółka TiM odnotowała stabilną sprzedaż cydru, zarówno  w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym. Tutaj również prognozy na sezon letni są optymistyczne i obiecujące.

- Notujemy wzrosty sprzedaży Cydru Polskiego oraz linii Polskich Klasycznych w porównaniu z miesiącami zimowo-wiosennymi – mówi Mariusz Glenszczyk, wiceprezes, dyrektor ds. handlu i marketingu TiM.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH