Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Branża winiarska spodziewa się emocjonującego drugiego półrocza

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-08-2016, 14:07
Branża winiarska spodziewa się emocjonującego drugiego półrocza
Sezon jesienno-zimowy jest bardzo ważnym okresem dla branży winiarskiej fot. Shutterstock

Drugie półrocze w branży winiarskiej będzie emocjonujące - nowe produkty, akcje promocyjno-marketingowe i wiele wydarzeń. Członkowie Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa podkreślają,  że do nowego sezonu przygotowywali się długo i intensywnie.

- To z pewnością będzie ciekawa jesień. Sezon jesienno-zimowy jest bardzo ważnym okresem dla branży winiarskiej i nasi członkowie solidnie się do niego przygotowali. Koniec okresu urlopowego i coraz chłodniejsze wieczory są jednocześnie początek wielu winiarskich wydarzeń, premier produktowych i prezentacji zupełnie nowych smaków – mówi Jerzy Kwaśniewski, prezes Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

- Jesienią chętniej sięgamy po rozgrzewające, nieco cięższe trunki takie jak różne odmiany wina czerwonego czy też nalewki. Znajdujemy też czas na testowanie nowości oraz udział w organizowanych degustacjach. Z kolei okres świąteczno-noworoczny to pik sprzedażowy win musujących. W tym okresie pogoda zmusza nas do dłuższego pozostawania w domu, co sprzyja zapraszaniu rodziny i znajomych na obiady czy kolacje oraz spędzaniu czasu przy lampce wybornego wina. Sezon jesienno-zimowy w branży charakteryzuje się wzrostem sprzedaży pewnych kategorii produktowych i często generuje największy dochód (w stosunku rocznym) na tych markach. Dodatkowo są też produkty dedykowane tylko dla tego okresu, takie jak wina grzane – dodaje.

Wino Babuni od firmy Henkell & Co, zupełnie nowy produkt firmy Jantoń, nad którym prace trwają już ponad dziewięć miesięcy, a którego nazwa na razie nie została ujawniona oraz nowości firm TIM i Mazurskie Miody, to tylko niektóre premiery produktowe tej jesieni w branży winiarskiej.

Od początku października tego roku w sprzedaży znajdzie się nowy produkt firmy Henkell & Co. Marka Nalewka Babuni poszerzy swoją ofertę o Wino Babuni. Jest to odpowiedź na trendy rynkowe, w ostatnim czasie konsumenci poszukują nie tylko typowych win gronowych, ale coraz częściej są zainteresowani tradycyjnymi winami owocowymi.

- Wysoka jakość Nalewki Babuni oraz potwierdzony przez konsumentów wyjątkowy smak sprawiły, że stała się ona jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w swojej kategorii w Polsce.  Takie też będzie Wino Babuni,  wysokiej jakości, stworzone w oparciu o dary natury, ujmujące smakiem  dojrzałych owoców – mówi Anna Kalinowska, członek zarządu oraz dyrektor ds. produkcji i inwestycji Henkell & Co.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.