Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Branża winiarska spodziewa się emocjonującego drugiego półrocza

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-08-2016, 14:07
Branża winiarska spodziewa się emocjonującego drugiego półrocza
Sezon jesienno-zimowy jest bardzo ważnym okresem dla branży winiarskiej fot. Shutterstock

Drugie półrocze w branży winiarskiej będzie emocjonujące - nowe produkty, akcje promocyjno-marketingowe i wiele wydarzeń. Członkowie Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa podkreślają,  że do nowego sezonu przygotowywali się długo i intensywnie.

- To z pewnością będzie ciekawa jesień. Sezon jesienno-zimowy jest bardzo ważnym okresem dla branży winiarskiej i nasi członkowie solidnie się do niego przygotowali. Koniec okresu urlopowego i coraz chłodniejsze wieczory są jednocześnie początek wielu winiarskich wydarzeń, premier produktowych i prezentacji zupełnie nowych smaków – mówi Jerzy Kwaśniewski, prezes Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

- Jesienią chętniej sięgamy po rozgrzewające, nieco cięższe trunki takie jak różne odmiany wina czerwonego czy też nalewki. Znajdujemy też czas na testowanie nowości oraz udział w organizowanych degustacjach. Z kolei okres świąteczno-noworoczny to pik sprzedażowy win musujących. W tym okresie pogoda zmusza nas do dłuższego pozostawania w domu, co sprzyja zapraszaniu rodziny i znajomych na obiady czy kolacje oraz spędzaniu czasu przy lampce wybornego wina. Sezon jesienno-zimowy w branży charakteryzuje się wzrostem sprzedaży pewnych kategorii produktowych i często generuje największy dochód (w stosunku rocznym) na tych markach. Dodatkowo są też produkty dedykowane tylko dla tego okresu, takie jak wina grzane – dodaje.

Wino Babuni od firmy Henkell & Co, zupełnie nowy produkt firmy Jantoń, nad którym prace trwają już ponad dziewięć miesięcy, a którego nazwa na razie nie została ujawniona oraz nowości firm TIM i Mazurskie Miody, to tylko niektóre premiery produktowe tej jesieni w branży winiarskiej.

Od początku października tego roku w sprzedaży znajdzie się nowy produkt firmy Henkell & Co. Marka Nalewka Babuni poszerzy swoją ofertę o Wino Babuni. Jest to odpowiedź na trendy rynkowe, w ostatnim czasie konsumenci poszukują nie tylko typowych win gronowych, ale coraz częściej są zainteresowani tradycyjnymi winami owocowymi.

- Wysoka jakość Nalewki Babuni oraz potwierdzony przez konsumentów wyjątkowy smak sprawiły, że stała się ona jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w swojej kategorii w Polsce.  Takie też będzie Wino Babuni,  wysokiej jakości, stworzone w oparciu o dary natury, ujmujące smakiem  dojrzałych owoców – mówi Anna Kalinowska, członek zarządu oraz dyrektor ds. produkcji i inwestycji Henkell & Co.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH