Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Browar Amber ma nową strategię. W planach podbój rynku HoReCa

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-10-2013, 13:53
Browar Amber ma nową strategię. W planach podbój rynku HoReCa
Browar Amber konsekwentnie stawia na piwa premium

Browar Amber rusza z nową strategią. Rozwija kategorię piw z naturalnymi, nietypowymi dodatkami. Do sklepów trafiło właśnie piwo z syropem z kwiatów czarnego bzu. Amber ma również plany wejścia na rynek pubów i restauracji.

Browar Amber z pomorskiego Bielkówka konsekwentnie stawia na piwa premium. Większość browarów zarówno koncernowych, jak i regionalnych wprowadza na rynek piwa o smaku jabłkowym, cytrynowym, miodowym. Browar Amber proponuje produkty do tej pory niespotykane na rynku. W lipcu swoją premierę miał Grand Imperial Porter Chili - czyli ciemne, esencjonalne piwo z dodatkiem ekstraktu z papryczki chili. Teraz wprowadza piwo z syropem z kwiatów czarnego bzu. Na świecie piwosze znają już takie smaki - np. kwiat czarnego bzu jest znany w krajach południowoeuropejskich i w Niemczech i w Czechach. 

Prace nad tym piwem trwały ponad 2 lata. Testowe warki zostały uwarzone w browarze ponad rok temu i zostały bardzo dobrze przyjęte przez piwoszy i znawców piwnych smaków. Ciekawostką jest to, że do przygotowania partii, która właśnie trafia na rynek browar zużył aż 150 kg kwiatów czarnego bzu. A ich zbiory wcale nie należą do najprostszych. Kwiaty zbiera się tylko przez 10 czerwcowych dni, wtedy zbiory są najlepsze. Rosną dziko, na czystych terenach doliny Wisły, w rejonie pomiędzy Bydgoszczą, a Chełmem.

Browar Amber chce z nietypowymi piwami oraz innymi swoimi markami premium wejść jeszcze w tym roku na rynek restauracji i hoteli. To kolejny element nowej strategii przyjętej niedawno przez firmę z Bielkówka. Do tej pory browar stawiał głównie na rozwój sprzedaży w handlu tradycyjnym i w sieciach handlowych, w hipermarketach (m. in. Tesco, Auchan), delikatesach (m. in. Alma, Piotr i Paweł). Teraz chce powiększyć sieć dystrybucji o restauracje, puby, hotele, w tym sieciowe oraz bardzo modne ostatnio lokale multitapowe.

- Dostajemy też bardzo zapytań ofertowych od sieciowych restauracji i hoteli. Rynek horeca to coraz lepszy kanał dystrybucji dla regionalnych browarów, ponieważ i tam coraz większą popularnością cieszy się piwo z małego browaru - podkreśla Marek Skrętny, przedstawiciel Browaru Amber.

Browar Amber z roku na rok polepsza wyniki. Rok 2013 jest rekordowy dla browaru w sprzedaży piw segmentu premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • karolina 05-11-2013, 21:50:
właśnie wypiłam amber czarny bez i bardzo mi smakował. Czarny bez jako dodatek nie dominuje nad smakiem piwa, więc jest ok
  • Piwoszek 07-10-2013, 00:28:
A pierwsze piwo z Chili i tak mialo premiere w Krakowie w BeerGallery - Kazimierz. Tam w zimowy wieczor juz pilem jasne piwo w chili - jako Polska premiera!!! Smakowalo wysmienicie...i dwa lata pozniej browar produkuje ciemne z chili na wieksza skale!! Gratulacje!!!
  • john 04-10-2013, 15:37:
weszcie nadchodzi czas dla normalnego piwa!

Zobacz wszystkie komentarze (9)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.