Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Browar Amber ma nową strategię. W planach podbój rynku HoReCa

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-10-2013, 13:53
Browar Amber ma nową strategię. W planach podbój rynku HoReCa
Browar Amber konsekwentnie stawia na piwa premium

Browar Amber rusza z nową strategią. Rozwija kategorię piw z naturalnymi, nietypowymi dodatkami. Do sklepów trafiło właśnie piwo z syropem z kwiatów czarnego bzu. Amber ma również plany wejścia na rynek pubów i restauracji.

Browar Amber z pomorskiego Bielkówka konsekwentnie stawia na piwa premium. Większość browarów zarówno koncernowych, jak i regionalnych wprowadza na rynek piwa o smaku jabłkowym, cytrynowym, miodowym. Browar Amber proponuje produkty do tej pory niespotykane na rynku. W lipcu swoją premierę miał Grand Imperial Porter Chili - czyli ciemne, esencjonalne piwo z dodatkiem ekstraktu z papryczki chili. Teraz wprowadza piwo z syropem z kwiatów czarnego bzu. Na świecie piwosze znają już takie smaki - np. kwiat czarnego bzu jest znany w krajach południowoeuropejskich i w Niemczech i w Czechach. 

Prace nad tym piwem trwały ponad 2 lata. Testowe warki zostały uwarzone w browarze ponad rok temu i zostały bardzo dobrze przyjęte przez piwoszy i znawców piwnych smaków. Ciekawostką jest to, że do przygotowania partii, która właśnie trafia na rynek browar zużył aż 150 kg kwiatów czarnego bzu. A ich zbiory wcale nie należą do najprostszych. Kwiaty zbiera się tylko przez 10 czerwcowych dni, wtedy zbiory są najlepsze. Rosną dziko, na czystych terenach doliny Wisły, w rejonie pomiędzy Bydgoszczą, a Chełmem.

Browar Amber chce z nietypowymi piwami oraz innymi swoimi markami premium wejść jeszcze w tym roku na rynek restauracji i hoteli. To kolejny element nowej strategii przyjętej niedawno przez firmę z Bielkówka. Do tej pory browar stawiał głównie na rozwój sprzedaży w handlu tradycyjnym i w sieciach handlowych, w hipermarketach (m. in. Tesco, Auchan), delikatesach (m. in. Alma, Piotr i Paweł). Teraz chce powiększyć sieć dystrybucji o restauracje, puby, hotele, w tym sieciowe oraz bardzo modne ostatnio lokale multitapowe.

- Dostajemy też bardzo zapytań ofertowych od sieciowych restauracji i hoteli. Rynek horeca to coraz lepszy kanał dystrybucji dla regionalnych browarów, ponieważ i tam coraz większą popularnością cieszy się piwo z małego browaru - podkreśla Marek Skrętny, przedstawiciel Browaru Amber.

Browar Amber z roku na rok polepsza wyniki. Rok 2013 jest rekordowy dla browaru w sprzedaży piw segmentu premium.

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • karolina 05-11-2013, 21:50:
właśnie wypiłam amber czarny bez i bardzo mi smakował. Czarny bez jako dodatek nie dominuje nad smakiem piwa, więc jest ok
  • Piwoszek 07-10-2013, 00:28:
A pierwsze piwo z Chili i tak mialo premiere w Krakowie w BeerGallery - Kazimierz. Tam w zimowy wieczor juz pilem jasne piwo w chili - jako Polska premiera!!! Smakowalo wysmienicie...i dwa lata pozniej browar produkuje ciemne z chili na wieksza skale!! Gratulacje!!!
  • john 04-10-2013, 15:37:
weszcie nadchodzi czas dla normalnego piwa!

Zobacz wszystkie komentarze (9)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH