Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Amber rusza z kampanią wizerunkową

Amber Chmielowy i Amber Naturalny to dwa piwa promowane w najnowszej kampanii wizerunkowej Browaru Amber.

Browar Amber rusza z kampanią wizerunkową
Fot. mat. pras.

Działania promocyjne obejmą kampanię outdorową oraz portale społecznościowe. Citylighty pojawią się na przystankach w całym Trójmieście. Zasięg kampanii online to Pomorze. W kampanii akcent został postawiony na emocje, jakie towarzyszą osobom związanym z Trójmiastem i całym Pomorzem, które jest rynkiem rodzinnym dla Browaru Amber.

Odbiorcy to zarówno mieszkańcy regionu, jak i turyści z różnych zakątków Polski zbierający pozytywne letnie wspomnienia na cały kolejny rok. Hasło „Jedno piwo wiele wspomnień” oraz kreacje pokazujące najbardziej charakterystyczne miejsca Trójmiasta i Półwyspu Helskiego odnoszą się do najczęstszych skojarzeń, które łączą Browar Amber i region Pomorza.
 
Za nowy wygląd piw Browaru Amber odpowiadają projektanci z 247 Studio z Gdyni.

- Ich pomysł wyróżnił się prostotą i nowoczesnością, przy jednoczesnym wykorzystaniu motywów związanych z historią i tradycją Trójmiasta. Zarówno puszki, jak i butelki zyskały nowoczesny, przejrzysty układ graficzny, a całość utrzymana jest w jasnej kolorystyce. Na nowych opakowaniach główną rolę odgrywają odświeżone logotypy i grafika nawiązująca do herbu Gdańska - poinformował producent.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Browar Amber RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.47.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.