REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Browar Amber wprowadza nowe opakowania i wdraża nową strategię dla marki

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-07-2016, 15:29
Browar Amber wprowadza nowe opakowania i wdraża nową strategię dla marki
fot. materiały prasowe

Browar Amber wprowadza na swoich produktach nowe etykiety. Celem zmiany jest uproszenie komunikacji i ułatwienie identyfikacji marki. - Wraz z wprowadzeniem nowych etykiet rozpoczęliśmy etap oferowania naszych piw pod wspólną marką Browar Amber – informuje Marek Skrętny, dyrektor marketingu producenta.

REKLAMA

Firma przyznaje, że dotychczasowa strategia wokół każdej marki piwa była budowana oddzielnie. Mowa o takich bestsellerach jak Koźlak, Piwo Żywe, Złote Lwy czy Pszeniczniak. – Każde nasze piwo posiada bardzo indywidualny charakter. Trudno było jednak budować serię stylów piwnych z widocznym oznaczeniem miejsca, w którym powstają. Bardzo nam zależy, by podmiot stojący za marką, był prawidłowo identyfikowany z producentem. To obecnie bardzo ważne dla konsumentów. W swojej ponad dwudziestoletniej historii mamy już spory dorobek browarniczy i chcemy ten fakt podkreśla – dodaje Skrętny.

Wprowadzenie nowego designu zbiegło się z poszerzeniem dotychczasowej oferty. Po kilku miesiącach prób i testów w gamie produktowej pojawiło się nowe piwo APA (American Pale Ale). APA jest piwem górnej fermentacji, chmielonym na zimno, a do jej produkcji wykorzystano chmiele amerykańskie oraz drożdże z własnej stacji propagacji (Browar Amber ma własną stację do namnażania drożdży).

Kontynuacji doczekała się także limitowana seria „Po Godzinach” Browaru Amber, gdzie zadebiutował Apple Wheat - połączenie piwa pszenicznego i i tłoczonego soku z jabłek, który poddawany jest fermentacji razem z piwem. Uzyskaliśmy dzięki temu mix piwa z cydrem. Apple Wheat to ósme styl piwny  z serii „Po godzinach”, w ramach której co kilka miesięcy na rynek trafiają piwa w limitowanej edycji. Seria przewiduje 200 hektolitrów wybranego piwa (40 tys. butelek), które po wyprzedaniu zwalniają miejsce kolejnemu gatunkowi. 

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • MZ 21-07-2016, 14:32:
Amber Go !
  • jahu 21-07-2016, 14:18:
Etykiety moga zmieniać, byle piwa nie zmieniali
  • AjSpad 21-07-2016, 12:21:
Amber, Kormoran, Pilsweizer - to moje podium piwne... :-)

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (12 382) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH