Browar Amber wprowadza nowe opakowania i wdraża nową strategię dla marki
Browar Amber wprowadza na swoich produktach nowe etykiety. Celem zmiany jest uproszenie komunikacji i ułatwienie identyfikacji marki. - Wraz z wprowadzeniem nowych etykiet rozpoczęliśmy etap oferowania naszych piw pod wspólną marką Browar Amber – informuje Marek Skrętny, dyrektor marketingu producenta.

Firma przyznaje, że dotychczasowa strategia wokół każdej marki piwa była budowana oddzielnie. Mowa o takich bestsellerach jak Koźlak, Piwo Żywe, Złote Lwy czy Pszeniczniak. – Każde nasze piwo posiada bardzo indywidualny charakter. Trudno było jednak budować serię stylów piwnych z widocznym oznaczeniem miejsca, w którym powstają. Bardzo nam zależy, by podmiot stojący za marką, był prawidłowo identyfikowany z producentem. To obecnie bardzo ważne dla konsumentów. W swojej ponad dwudziestoletniej historii mamy już spory dorobek browarniczy i chcemy ten fakt podkreśla – dodaje Skrętny.
Wprowadzenie nowego designu zbiegło się z poszerzeniem dotychczasowej oferty. Po kilku miesiącach prób i testów w gamie produktowej pojawiło się nowe piwo APA (American Pale Ale). APA jest piwem górnej fermentacji, chmielonym na zimno, a do jej produkcji wykorzystano chmiele amerykańskie oraz drożdże z własnej stacji propagacji (Browar Amber ma własną stację do namnażania drożdży).
Kontynuacji doczekała się także limitowana seria „Po Godzinach” Browaru Amber, gdzie zadebiutował Apple Wheat - połączenie piwa pszenicznego i i tłoczonego soku z jabłek, który poddawany jest fermentacji razem z piwem. Uzyskaliśmy dzięki temu mix piwa z cydrem. Apple Wheat to ósme styl piwny z serii „Po godzinach”, w ramach której co kilka miesięcy na rynek trafiają piwa w limitowanej edycji. Seria przewiduje 200 hektolitrów wybranego piwa (40 tys. butelek), które po wyprzedaniu zwalniają miejsce kolejnemu gatunkowi.
