Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Browar Brodacz zaczyna drugą emisję akcji, pieniądze przeznaczy na rozbudowę dystrybucji

Trójmiejski Browar Brodacz właśnie rozpoczął drugą emisję swoich akcji. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych browarów rzemieślniczych z Pomorza po raz drugi emituje swoje akcje. Browar szuka inwestorów, dzięki którym rozbuduje sieć dystrybucji i jeszcze bardziej zwiększy swoją obecność w całym kraju.

Browar Brodacz zaczyna drugą emisję akcji, pieniądze przeznaczy na rozbudowę dystrybucji
fot. materiały prasowe

Browar Brodacz istnieje na ryku od 5 lat. Do tej pory uwarzył ponad 100 różnych piw, a roczna sprzedaż sięgnęła 200 000 litrów. W ciągu ostatniego roku prawie podwoił produkcję, powiększył zespół, kupił hurtownię. A wszystko to za sprawą emisji akcji, którą Brodacz przeprowadził, by zwiększyć swoje możliwości. Właśnie rozpoczęła się druga emisja.

- Efekt zeszłorocznej akcji nas zaskoczył. Zyskaliśmy ponad 1100 inwestorów i niemal 1 300 000 zł na rozwój. Dzięki tym środkom przede wszystkim kilkukrotnie powiększyliśmy ekipę Brodacza i kupiliśmy hurtownię Chmielove – mówi Tomasz Brzostowski, prezes i założyciel Brodacz SA.

Dla spółki najważniejsza jest budowa własnego browaru. Na razie Brodacz jest browarem kontraktowym, co oznacza, że posiada receptury, know how i doświadczenie, ale samo warzenie piw zleca innym browarom. Wszystkie podejmowane działania mają doprowadzić do powstania budynku, w którym Brodacz będzie mógł sam warzyć i rozlewać swoje piwa. Jednak by ten plan zrealizować, musi doprowadzić do sytuacji, w której taka budowa będzie ekonomicznie uzasadniona.

- Celem tej emisji jest rozbudowanie sieci dystrybucji Brodacza. Podczas pierwszej emisji zakładaliśmy, że sprzedaż wzrośnie o 40% rok do roku. Dane z października pokazują, że wzrost wolumenu wynosi już 60%. W to chcemy inwestować. Chcemy zorganizować kolejne hurtownie m.in. na Dolnym Śląsku, w Warszawie czy Małopolsce – mówi Brzostowski.

Branża piw kraftowych dynamicznie się rozwija. Sprzedaż piw rzemieślniczych w Polsce między czerwcem 2017 a czerwcem 2018 roku wzrosła o 41%. – Piwo nadal jest najchętniej wybieranym przez Polaków napojem. Ale nie byle jakie piwo. Lubimy sięgać po coraz to nowsze style, smaki i połączenia, których nie znajdziemy wśród piw typowo komercyjnych – tłumaczy prezes Brodacz SA.

Zakładana kwota emisji to 2 640 000 zł. Spółka emituje 22 000 akcji, które oferowane są potencjalnym akcjonariuszom w pakietach. Pakiety, oprócz akcji, zawierają także nagrody – od gadżetów przez karty zniżkowe aż po comiesięczne dostawy piwa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    browar Brodacz RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Tomasz Brzostowski RSS ALERT    /    rynek piw rzemieślniczych RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    crowdfunding RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 31.13.115.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.