Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Czarnków ze spadkiem przychodów i stratami w 2019 r.

Browar Czarnków zanotował spadek przychodów zarówno w samym czwartym kwartale jak i całym 2019 roku oraz straty na poziomie operacyjnym i netto.

Browar Czarnków ze spadkiem przychodów i stratami w 2019 r.
W całym 2019 roku łączne przychody spółki Browar Czarnków spadły o 23,9 proc. do 10,15 mln zł. fot. browarczarnkow.pl

Z raportu finansowego spółki Browar Czarnków w restrukturyzacji wynika, że osiągnęła ona w czwartym kwartale 2019 roku przychody netto ze sprzedaży na poziomie 1,6 mln zł, natomiast w analogicznym okresie 2018 przychody były równe 2,5 mln zł, co oznacza spadek o 34,6%.

Narastająco po czterech kwartałach 2019 roku łączne przychody spadły o 23,9 proc. do 10,15 mln zł.

W czwartym kwartale 2019 przychody ze sprzedaży piwa są niższe od sprzedaży za ubiegły okres sprawozdawczy o ok. 0,7 mln zł, co oznacza spadek o 30,5% do 1,5 mln zł. Narastająco po czterech kwartałach 2019 roku przychody ze sprzedaży piwa spadły o 23,2 proc. do 8,24 mln zł.

- W czwartym kwartale 2019 roku spółka realizowała uzgodnioną w poprzednich latach strategię równoważenia udziału sprzedaży kanału nowoczesnego wzrostem sprzedaży w innych kanałach (tradycyjnym, gastronomicznym i eksportowym). Reżim finansowy w obszarze sprzedaży doprowadził do dalszej eliminacji odbiorców nierentownych – szczególnie w obszarze sprzedaży bezpośredniej do odbiorców detalicznych – czytamy w kwartalnym raporcie finansowym spółki.

W wyniku prowadzonej działalności operacyjnej w czwartym kwartale 2019 roku spółka uzyskała ujemny wynik na poziomie 984 tys. zł, przy ujemnym wyniku na poziomie 923 tys. zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Narastająco za cztery kwartały 2019 roku spółka uzyskała stratę na działalności operacyjnej w wysokości 2,6 mln zł wobec 2,3 mln zł straty w takim samym okresie roku 2018.

Spółka w czwartym kwartale 2019 roku uzyskała stratę netto na poziomie 1,2 mln zł, w analogicznym okresie 2018 roku strata netto wyniosła 1,9 mln zł. Narastająco za cztery kwartały 2019 roku spółka uzyskała stratę w wysokości 3,6 mln zł wobec straty 4,0 mln zł za cztery kwartały 2018 roku.

W ubiegłym kwartale sprawozdawczym spółka poinformowała o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego w przyśpieszonym postępowaniu układowym.

- Według stanu na dzień ogłoszenia niniejszego raportu okresowego postępowanie restrukturyzacyjne nadal się toczy, spółka w dalszym ciągu poszukuje inwestora, który wniósłby do organizacji niezbędne środki finansowe celem przeprowadzenia inwestycji w park maszynowy. Brak inwestora i zewnętrznych źródeł finansowania w znacznym stopniu uniemożliwia dalsze funkcjonowanie spółki – czytamy w raporcie.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    Browar Czarnków RSS ALERT    /    wyniki Browaru Czarnków RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.245.125
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.