Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Jastrzębie chce być czołowym browarem rzemieślniczym w Polsce

Browar Jastrzębie chce zebrać 4 mln zł na dalszy rozwój, wejść na prowadzony przez Giełdę Papierów Wartościowych alternatywny rynek NewConnect i przestać być browarem kontraktowym. Dzięki tym działaniom spółka chce osiągnąć czołową pozycję na rynku browarów rzemieślniczych w Polsce.

Browar Jastrzębie chce być czołowym browarem rzemieślniczym w Polsce
fot. za browarjastrzebie.pl

Browar Jastrzębie poinformował, że podtrzymuje swoje plany wejścia na NewConnect. Najpierw jednak przeprowadzi kampanię equity crowdfunding poprzez platformę finansowania udziałowego Beesfund, z której zamierza pozyskać do 4 mln zł na rozwój.

W ramach kampanii crowdfundingowej realizowanej poprzez platformę Beesfund, która rozpoczęła się w dniu 22.10.2018 r., spółka zaoferuje inwestorom do 17.400.000 szt. akcji, które będą stanowiły 35,15 proc. udziału w jej kapitale zakładowym. Browar Jastrzębie będzie chciał pozyskać z tej kampanii do 4 mln zł.

Środki te zostaną przeznaczone na wyposażenie wytwórni, w tym zakup kadzi i osprzętu browarniczego. W ten sposób spółka chce osiągnąć istotną pozycję na rynku browarów rzemieślniczych w Polsce. Kolejnym etapem rozwoju ma być debiut na rynku NewConnect.

- Obecnie funkcjonujemy jako browar kontraktowy, czyli zlecamy innym browarom produkcję piwa zgodnie z opracowanymi przez nas recepturami. To ogranicza możliwości technologiczne. Inwestycja w budowę browaru pozwoliłaby na zlikwidowanie wąskiego gardła, którym niewątpliwie jest brak odpowiedniej infrastruktury – mówi Piotr Piekarski, prezes spółki Browar Jastrzębie.

- Zdecydowaliśmy się na kampanię equity crowdfunding, ponieważ uważamy, że ten model pozyskania finansowania jest dla nas najbardziej optymalnym. Pozyskane środki chcemy wykorzystać na wyposażenie naszego browaru. Naszym następnym krokiem ma być debiut na rynku NewConnect. Upublicznienie spółki na alternatywnym rynku powinno nas uwiarygodnić oraz pozwolić budować pozycję rynkową poprzez jeszcze lepszą transparentność – dodaje.

75 tys. „własnych” litrów miesięcznie

Browar Jastrzębie dynamicznie zwiększa swój udział w polskim rynku browarów kraftowych, a jego klienci wypili dotąd ponad 9650 litrów tego piwa. Z uwagi na coraz wyższą popularność marki i mody na tzw. „krafty”, założyciele spółki zdecydowali się uniezależnić od zewnętrznych dostawców i zbudować własny browar.

Obecnie Browar Jastrzębie ma w swojej ofercie aż 8 piwnych stylów, od standardowego Pilsa po mniej klasyczne pozycje takie jak: New Zeland Pale Ale lub Sorachi Ace Single Hop. Linia produktów zawiera aktualnie m.in. takie piwa jak: Jastrzębskie Inwestorskie, Jastrzębski Pils, Jastrzębska Belgian IPA, Jastrzębska Double IPA czy Jastrzębskie Trzy Zboża.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    piwa kraftowe RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    rynek browarów rzemieślniczych RSS ALERT    /    NewConnect RSS ALERT    /    Browar Jastrzębie RSS ALERT    /    Browar Jastrzębie na Newconnect RSS ALERT    /    Piotr Piekarski RSS ALERT    /    browary kontraktowe RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • olisadebe 2018-10-29 15:46:18
    Akcja się nie uda :) Inne Beczki w momencie zbiórki już trochę były znane. Tu kogoś poniosła fantazja
  • JJ 2018-10-29 18:34:25
    4mln? 38 dni do końca a na koncie niecałe 90tyś. Jak dobiją do 200tyś będę gratulować ;)
    • Paweł 2018-11-12 12:08:50
      można gratulować, na dzień dzisiejszy mają prawie 300 tys. :). ale do 4 baniek daleko a czasu malutko

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.117.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.