Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Jastrzębie chce w 2018 roku wejść na rynek NewConnect

Strona 2 z 2

Uzupełnieniem tych obszarów biznesowych będzie także oferowanie przez browar innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych, np. współtworzenie krótkich serii piwa wraz ze społecznością - klientów końcowych oraz nabywców kontraktowych, a także tzw. „kooperatywa piwna”. Głównymi kanałami dystrybucyjnymi piwa marki własnej będzie jego sprzedaż poprzez małe sklepy, sklepy specjalistyczne, hurtownie rzemieślnicze oraz segment HoReCa, m.in. puby i restauracje.

Browar Jastrzębie zamierza w strategii marketingowej swoich produktów podkreślić przede wszystkim ich regionalne i rodzime pochodzenie oraz naturalność, wyselekcjonowane surowce, a także powolny i unikalny proces produkcji. Duże znaczenie w komunikacji będzie miało również wykorzystanie twarzy piwowara jako elementu wpływającego pozytywnie na wiarygodność.

Na koniec stycznia 2018 r. kapitały własne spółki wynosiły ponad 4,69 mln zł. Browar Jastrzębie podpisał już także kilka listów intencyjnych z podmiotami zainteresowanymi nawiązaniem długoterminowej współpracy w zakresie wykorzystania mocy produkcyjnych spółki do świadczenia usług warzenia piwa na zlecenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    Browar Jastrzębie RSS ALERT    /    Piotr Piekarski RSS ALERT    /    Browar Jastrzębie na Newconnect RSS ALERT    /    NewConnect RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    browary na giełdzie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.148.165
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.