Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Jastrzębie przedłuża zbieranie środków przez crowdfunding. Trwa budowa nowego browaru

Browar Jastrzębie, spółka działająca w branży piwowarskiej, przedłużyła termin kampanii equity crowdfunding prowadzonej poprzez platformę finansowania udziałowego Beesfund do końca grudnia 2018 r. Browar pozyskał z niej jak dotąd ponad 1,38 mln zł od ponad 1.800 akcjonariuszy. - Jesteśmy rekordzistami, jeśli chodzi o ilość akcjonariuszy, którzy wzięli do tej pory udział w akcji crowdfundingowej - mówi prezes Browaru Jastrzębie i dodaje, że spółka zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.

Browar Jastrzębie przedłuża zbieranie środków przez crowdfunding. Trwa budowa nowego browaru
fot. za browarjastrzebie.pl

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Browar Jastrzębie SA
Data: 10-12-2018, 10:14

W ramach kampanii crowdfundingowej prowadzonej poprzez platformę Beesfund, która rozpoczęła się październiku 2018 r., Spółka chce pozyskać do 4 mln zł. Kapitał ten zostanie przeznaczony na wybudowanie browaru, w tym zakup kadzi i osprzętu browarniczego, dzięki czemu spółka zamierza osiągnąć ważną pozycję na rynku browarów rzemieślniczych w Polsce.

Do tej pory w akcje Browaru Jastrzębie SA w ramach kampanii na Beesfund inwestorzy zainwestowali ponad 1.383 tys. zł. Jest to tym samym ogromny społeczny sukces zbiórki, bowiem żadnej innej spółce nie udało się pozyskać środków od tak dużej liczby akcjonariuszy w kampanii equity crowdfunding.

- Na razie nikt w Polsce nie pozyskał tylu akcjonariuszy poprzez crowdfunding - to już ponad 1800 osób. W tej chwili są oni ambasadorami naszej marki, a my chcemy stworzyć wokół Browaru Jastrzębie społeczność, która będzie żyła sprawami naszego browaru i godnie go reprezentowała. Dzięki crowdfundingowi Browar Jastrzębie stał się z marki znanej tylko w niewielkim kręgu zainteresowanych, marką rozpoznawalną w całym kraju - mówi Piotr Piekarski, prezes zarządu spółki Browar Jastrzębie.

Spółka oferuje inwestorom do 17.400.000 szt. akcji, które będą stanowiły 35,15% udziału w jej kapitale zakładowym. Następnym etapem rozwoju Browaru Jastrzębie S.A. ma być upublicznienie na rynku NewConnect. Zarząd Spółki bardzo dobrze ocenia dotychczasowe rezultaty kampanii realizowanej poprzez Beesfund i zwraca uwagę na ogromną liczbę inwestorów, którzy zdecydowali się objąć jej akcje.

- Liczba akcjonariuszy, którzy objęli nasze akcje przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Nie pozyskaliśmy jeszcze pełnej zaplanowanej kwoty 4 mln zł, dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć termin zapisów. Pozyskany kapitał planujemy wykorzystać na budowę naszego browaru. Kolejnym etapem ma być debiut na rynku NewConnect. Jesteśmy przekonani, że upublicznienie Spółki na alternatywnym rynku powinno nas jeszcze bardziej uwiarygodnić, a także umożliwić wzmacnianie pozycji – mówi  też Piotr Piekarski.

Tylko do końca 31 grudnia 2018 roku można zostać współwłaścicielem Browaru Jastrzębie. Kliknij w ten link, aby zostać akcjonariuszem na platformie Beesfund.com

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    Browar Jastrzębie RSS ALERT    /    Browar Jastrzębie na Newconnect RSS ALERT    /    crowdfunding RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    Piotr Piekarski RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Ola 2019-01-06 19:26:49
    niezbyt dobre piwo, nie polecam ...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.83.93.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.