Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Browar Kasztelan sponsorem miniserialu telewizyjnego

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-07-2013, 12:31
Browar Kasztelan sponsorem miniserialu telewizyjnego

Browar Kasztelan jak co roku wspiera sezon grillowy, zaprasza do biesiadowania, a poprzez swoją markę Kasztelan Niepasteryzowany został sponsorem miniserialu telewizyjnego „Wrzuć na luuuz".

Miniserial „Wrzuć na luuuz" przygotowany został dla Telewizji Polskiej, a w obsadzie znaleźli się m.in. Katarzyna Bujakiewicz, Jolanta Fraszyńska, Paweł Królikowski, Rafał Rutkowski i satyryk Piotr Bałtroczyk.

- Nasza recepta na niezapomnianą biesiadę na świeżym powietrzu? Warto postawić na doborowe towarzystwo, stąd pomysł na sponsoring serialu „Wrzuć na luuuz". Oczywiście, nic tak dobrze nie dopełni wakacyjnych chwil, nie tylko przy grillu, jak świeży smak piwa Kasztelan Niepasteryzowane - mówi Maciej Szalaty, marketing manager marki Kasztelan, Carlsberg Polska.

Serial „Wrzuć na luuuz", którego motywem przewodnim jest czas wspólnie spędzany w gronie przyjaciół przy grillu, można obejrzeć w każdą sobotę w TVP1 około godziny 22.20. Zaplanowano 10 pięciominutowych odcinków.

Browar Kasztelan należy do grupy Carlsberg Polska., a marka jest liderem segmentu piw niepasteryzowanych w Polsce. Po sukcesie rynkowym lat ubiegłych rozpoczęła najnowszą kampanię telewizyjną, podkreślającą przede wszystkim świeżość piwa Kasztelan Niepasteryzowane.

- Kasztelan Niepasteryzowane - piwo o wyjątkowo świeżym smaku, idealnie komponuje się z okazją gillowania. Rozpoczynającą się kampanią telewizyjną i nowym formatem chcemy podkreślić, że Kasztelan Niepasteryzowane to świetne dopełnienie czasu spędzanego z przyjaciółmi - mówi Szalaty.

W ramach kampanii ATL marki Kasztelan nakręcony został również nowy spot reklamowy, podkreślający przede wszystkim świeżość piwa Kasztelan Niepasteryzowane. Kampania potrwa do końca sierpnia i obejmie m.in. TVP i jej stacje tematyczne, kanały obsługiwane przez At Media, Discovery, kanały tematyczne Polsatu oraz kanały tematyczne TVN.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH