Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Leżajsk wprowdza dwa nowe piwa regionalne w całej Polsce

Browar w Leżajsku wprowdzi w czerwcu na rynek dwa nowe warianty piwa - Leżajsk Chmielowe Pils oraz Leżajsk Pszeniczne Klarowne. Nowe specjalności w zielonych butelkach będą dostępne od 1 czerwca 2016 r. na terenie całego kraju.

Browar Leżajsk wprowdza  dwa nowe piwa regionalne w całej Polsce
fot. Grupa Żywiec

- Nowe receptury, osadzone w piwowarskich tradycjach leżajskiego browaru, powstały jako zaproszenie do spokojnego smakowania natury regionu Podkarpacia. Leżajscy piwowarzy stworzyli je z myślą o grupie młodych konsumentów poszukujących nowych smaków i ceniących produkty regionalne – mówi Barbara Rychel, dyrektor marketingu marki Tatra, EB i Marek Regionalnych.

Wprowadzając nowe warianty, silnie odwołujące się do lokalności i tradycji piwowarskiej, leżajski browar rozpoczyna zupełnie nowy etap w życiu tej marki. Jest to mocna odpowiedź na oczekiwania dzisiejszych konsumentów, coraz bardziej zainteresowanych piwnymi specjalnościami.

Oba warianty są dostępne w bezzwrotnych, zielonych butelkach co podkreśla lokalny charakter piwa Leżajsk oraz jego świeży i orzeźwiający smak.

Piwo Leżajsk Chmielowe Pils powstaje zgodnie z tradycyjną recepturą na bazie wody, słodu jęczmiennego i aromatycznego chmielu. Jest poddany procesowi chmielenia na zimno.

Druga specjalność, Leżajsk Pszeniczne Klarowne, to rzadki na polskim rynku przedstawiciel stylu Kristal Weizen. Powstaje z użyciem drożdży górnej fermentacji, na bazie wody, słodu pszenicznego, słodu jęczmiennego i chmielu. 

Obie nowe specjalności mają zawartość alkoholu 5 proc. Będą dostępne na terenie całej Polski w bezzwrotnych, zielonych butelkach. Lokalnie na Podkarpaciu dostępny będzie również Leżajsk Pełne w brązowej butelce, Za komunikację PR marki Leżajsk odpowiada agencja Roots PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja WILK.

Browar w Leżajsku wchodzi w skład Grupy Żywiec,  jednego z czołowych producentów piwa w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    Browar Leżajsk RSS ALERT    /    piwo Leżajsk RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT

KOMENTARZE (8)

  • jajo 2016-05-20 15:13:21
    No proszę, duże koncerny zauważyły, że nie liczy się tylko kasa i przemysłowe ważenie, ale także smak i prawdziwe warzenie piwa. Brawo za powrót do źródeł !!! Wreszcie znowu będziecie mogli nazwać swój produkt piwem.
  • miszcz 2016-05-24 11:39:32
    Co to za głupoty? Zielona butelka podkreśla regionalny charakter podkarpacia? Heineken też jest z tamtego regionu? Przecież to marketingowy bełkot, nie mówiąc o tym że te piwa to żadne nowości patrząc na to co się dzieje na rynku.
  • Tomasz Matczak 2016-07-26 10:00:43
    Wy Kurwy Jebane Nie ma tego piwa w całym ZAbrzu :D
  • darek z mielca 2016-08-03 23:55:19
    chmielowe, klękajcie inne piwa
  • Gambit 2016-08-21 09:32:34
    Najtańsze surowce: byle jaki słód i syrop glukozowy plus zielona butelka i trochę reklamy; spece od marketingu dwoją się i troją, myślą, że klient da się nabrać.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.