Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Łomża: Chcemy być alternatywą dla piw koncernowych i rzemieślniczych (wywiad)

Marka Łomża została sponsorem cyklu filmów dokumentalnych w Onecie. Do tego portfolio browaru wiosną tego roku poszerzy się o dwa nowe produkty. O strategii marki w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl opowiada Maciej Dymalski, wicedyrektor marketingu Van Pur.

Browar Łomża: Chcemy być alternatywą dla piw koncernowych i rzemieślniczych (wywiad)
Maciej Dymalski, wicedyrektor marketingu Van Pur, fot. materiały prasowe

Portalspozywczy.pl: Marka Łomża zaangażowała się we wspólny projekt z Onetem. Skąd pomysł na takie działania?

Maciej Dymalski, wicedyrektor marketingu Van Pur: Pomysł narodził się pod koniec ubiegłego roku. Zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie z kilku powodów, między innymi dlatego, że ilość reklam w blokach reklamowych jest zbyt duża i konsumenci mają problem z zapamiętaniem i rozróżnieniem przesyłanych treści od poszczególnych marek. Z kolei niestandardowe działania zwiększają szansę tego, że konsumenci bardziej zaangażują się w treści, będą się nimi dzielić z innym, a przy tym będą cieplej myśleć o marce Łomża i wpłynie to na ich wybory zakupowe.

Bardzo zależało nam na tym, żeby formuła cyklu filmów dokumentalnych wynikała z wartości marki i jej nowego pozycjonowania. Naszym hasłem przewodnim jest „Swoją drogą”. Dotyczy to tego, jak działamy, a staramy się być najlepszym piwem regionalnym wśród polskich marek, bo Łomża jest w stu procentach polska. Chcemy być alternatywą dla piw koncernowych, a z drugiej strony trudnych dla konsumentów piw rzemieślniczych. Warto realizować cele, które sobie stawiamy, nawet jeśli innym wydadzą się one dziwne. Każdy ma swoje życie, które może przeżyć po swojemu, tak jak bohaterzy naszych filmów, którzy spełniają się i odnoszą sukcesy w swoich kategoriach

Czy poszczególne produkty z portfolio marki pojawią się w filmie?

Jesteśmy sponsorem tego projektu. W związku z tym na początku i na końcu każdego odcinka pojawi się plansza sponsorska. Zaś w samym filmie pojawią się sceny, w których rozmówcy w luźnej konwencji będą spotykać się przy piwie.

Jakie inne działania przygotowali Państwo, poza tym projektem, na tegoroczny sezon piwny?

Marka Łomża będzie obecna w mediach przez cały rok. Planujmy stałą komunikację w formie Atl i Btl. W maju ruszamy z kampanią promującą nasz nowy wariant piwa bezalkoholowego Łomża Pszeniczne 0,0%. Będzie to główny bohater naszej wiosennej kampanii. Drugą nowością, którą wprowadziliśmy na rynek i pojawia się już w sklepach jest Łomża Ciemne. To nasza propozycja premium, szlachetne piwo z czterech rodzajów słodu i o mniejszej zawartości alkoholu. Kampania dedykowana temu produktowi pojawi się jesienią, ale produkt już jest w sklepach i będziemy wspierać go przez cały okres wakacyjny.

Czy swoje działania kierują Państwo również na rynek HoReCa?

Na rynek HoReCa jeszcze przyjdzie czas. W naszej ofercie mamy piwo Łomża Jasne Pełne w formacie 330 ml, które jest skierowane do mieszkańców dużych miast, na muzyczne festiwale i różne eventy, i z nim chcemy iść do gastronomii. A jeśli chodzi o portfolio podstawowych produktów, to nowości, o których wspomnieliśmy, stopniowo będą pojawiać się w HoReCe. Natomiast naszym głównym celem jest zbudowanie odpowiedniej dystrybucji w kanale tradycyjnym i być może w dyskontach, a HoReCa jest dopiero kolejnym celem strategicznym.  

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Łomża RSS ALERT    /    Van Pur RSS ALERT    /    Maciej Dymalski RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Kokon 2019-04-03 11:33:37
    1. Jakim piwem regionalnym jest Łomża skoro można ją kupić w całej Polsce (pytanie czy warzona tylko w Łomży?) 2. Jaka alternatywa dla piw koncernowych skoro to jest koncernowy eurolager w całej okazałości :)
  • Wojtk 2019-04-12 21:49:09
    Zgadzam się z przedmówcą. Jakie piwo regionalne??? Hmm wiem... poprzez cenę 2,99 na sklepowej półce. Pytanie czy będzie się to spinało z planem volumenowym:D:D:D

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.209.104.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.