Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Pilsweizer podsumował 2019 r. Większa sprzedaż i lepsze wyniki

Browar Pilsweizer, sprzedający swoje piwo pod marką Pilsvar, kolejny rok z rzędu zwiększa sprzedaż i poprawia wyniki. W 2019 r. sprzedaż browaru wzrosła do najwyższego w historii poziomu ok. 16,5 tys. hektolitrów. Poprzedni rekord sprzedaży z 2018 r. wynosił 15 tys. hektolitrów, co oznacza, że wynik z 2019 r. jest o 10 proc. lepszy.

Browar Pilsweizer podsumował 2019 r. Większa sprzedaż i lepsze wyniki
Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer, fot. materiały prasowe

– Dobry rok 2019 dla browaru Pilsweizer to przede wszystkim efekt dalszej rozbudowy sieci sprzedaży w całej Polsce oraz wprowadzenia na rynek szeregu piwnych nowości (w tym m.in. piw takich jak: Świąteczne, American Pale Lager, Marcowe) oraz regularnego wprowadzania na rynek piw regionalnych (ostatnio Podhalańskie, a wcześniej: Legnickie, Krynickie, Zakopiańczyk Piwniczańskie, Sądeckie, Gorlickie oraz Dla Krakowian) czy coraz mocniejszego zaangażowania w sport (w 2016 r. browar wypuścił piwo Czarno-Białe będące efektem współpracy z klubem Sandecja Nowy Sącz a kilka miesięcy temu podpisał długoterminową umowę sponsorską z klubem Cracovia oraz wprowadził na rynek piwo pod nazwą tego klubu), jak również wdrażania strategii zwiększonej obecności w kanale HoReCa (nowe bary, hotele i restauracje współpracujące z browarem) – ocenia Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.

Wszystko to spowodowało, że Browar Pilsweizer znacząco poprawił wyniki sprzedażowe. W 2019 r. sprzedaż browaru wzrosła do najwyższego w historii poziomu ok. 16,5 tys. hektolitrów. Poprzedni rekord sprzedaży, z 2018 r., wynosił 15 tys. hektolitrów, co oznacza, że wynik z 2019 r. jest o 10 proc. lepszy. Przychody browaru w 2019 r. wzrosły natomiast do rekordowych 8,4 mln zł - to o 12 procent więcej w porównaniu z poprzednim rekordem, czyli wynikiem 7,5 mln zł przychodów netto w 2018 r. Co więcej zarząd browaru zapowiada, że w 2020 roku planuje dalszy wzrost tempa rozwoju.

– W 2020 roku szereg inwestycji rozpoczętych w ubiegłych latach zacznie już przynosić realne efekty biznesowe, m.in. skokowy wzrost mocy produkcyjnych browaru już w drugiej połowie bieżącego roku. Do końca czerwca uruchomimy nową rozlewnię. Nowa linia umożliwi nam rozlewanie do butelek dziennie więcej piwa niż do tej pory rozlewaliśmy przez tydzień – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer

– Browar będzie też miał nowy pasteryzator przepływowy do kegów, wraz z myjką i napełniarką. To z kolei ma wprost związek z naszymi planami jeszcze silniejszej ekspansji w segmencie HoReCA. Stale poszukujemy partnerów, którzy chcą się wyróżnić na tle konkurencji prawdziwym piwem z regionalnego browaru i ta strategia przynosi efekty. W 2019 r. sprzedaliśmy w kanale HoReCa już 2700 hektolitrów naszego piwa, a nasz plan na 2020 rok zakłada tutaj osiągnięcie poziomu 4000 hektolitrów – dodaje. 

więcej informacji:

Browar Pilsweizer RSS ALERT    /    plany Browaru Pilsweizer RSS ALERT    /    wyniki Browaru Pilsweizer RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.183.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.