REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Browar Pilsweizer podwaja sprzedaż, wprowadza nowe piwa

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 27-08-2015, 11:35
Browar Pilsweizer podwaja sprzedaż, wprowadza nowe piwa
fot. Browar Pilsweizer

Browar Pilsweizer podwoił sprzedaż piwa w II kwartale 2015 r.  Sprzedaż wzrosła w ujęciu rocznym o 96 proc. i niemal o tyle samo w całym pierwszym półroczu.

REKLAMA

Po wprowadzeniu na rynek pod koniec I kwartału piwa Femme Fatale browar kontynuował swoją politykę regularnego poszerzania oferty – w II kwartale wprowadził na rynek piwa Zakopiańczyk i Piwniczańskie.

Przychody browaru w II kwartale 2015 r. wyniosły 1,2 mln zł wobec 0,6 mln zł w II kwartale ub.r.

Przychody w całym I półroczu 2015 roku wyniosły 2 mln zł wobec nieco ponad 1 mln zł w I półroczu 2014 roku, co oznacza wzrost o 94 proc.

Zysk netto browaru za I półrocze br. wyniósł 246 tys. zł (w ub.r. browar w I półroczu miał jeszcze stratę).

– Porównanie wyników rok do roku dobrze pokazuje trendy i dynamikę wzrostu biznesu naszego browaru. Sprzedaż się podwoiła i nie mamy żadnych wątpliwości, że cały rok 2015 będzie rekordowy, tak dzięki rozwojowi sprzedaży dotychczasowych piw, jak i wprowadzaniu na rynek kolejnych nowości – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.

Po tym jak w I kwartale br. Pilsweizer wprowadził na rynek ogólnopolski piwo Femme Fatale (pierwsze ciemne piwo produkowane przez ten browar), w II kwartale wprowadził na rynek kolejne nowości – tym razem były to piwa lokalne, związane z konkretnymi miejscowościami: Zakopiańczyk (jasne piwo typu Pils, dolnej fermentacji, o ekstrakcie 12 Blg, sprzedawane w Zakopanem i okolicach) oraz Piwniczańskie (związane oczywiście z miejscowością Piwniczna Zdrój, jasne piwo typu Pils, dolnej fermentacji, jednak o ekstrakcie 15Blg).

– Nowe piwa skierowane są zarówno do turystów, jak i do miejscowych „lokalnych patriotów”. Zostały przywitane na rynku z dużym entuzjazmem i na pewno w najbliższych miesiącach będziemy wprowadzać kolejne tego typu piwa, dostępne wyłącznie w konkretnych miejscowościach i ich okolicach. Zakopiańczyk i Piwniczańskie są w naszym zamyśle zaledwie początkiem całej linii piw związanych z kurortami górskimi  – zapowiada Andrej Chovanec

W całym roku 2014 roku sprzedaż browaru wzrosła o 55 proc. w stosunku do roku 2013 i osiągnął on próg rentowności, po raz pierwszy zamykając rok finansowy zyskiem netto, na poziomie 0,4 mln zł. W 2014 r.

Browar Pilsweiser przeprowadził też proces całościowego rebrandingu. Złożyły się na niego m.in. nowy całościowy system identyfikacji wizualnej browaru, nowe logotypy zarówno, jeśli chodzi o markę browaru, jak i piw; zmiana i ujednolicenie nazw poszczególnych piw i ich etykiet, wprowadzenie jednej marki parasolowej PILSWEIZER oraz stworzenie kilku głównych linii produktowych, wyróżnionych dodatkowo kolorystyką butelek.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH