Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Browar Pilsweizer poszerza kanały dystrybucji, zwiększa produkcję i planuje nowe piwa

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2016, 15:16
Browar Pilsweizer poszerza kanały dystrybucji, zwiększa produkcję i planuje nowe piwa
Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer fot. Browar Pilsweizer

Browar Pilsweizer rozszerza kanały dystrybucji o internet. Dystrybucja piw Pilsweizera objęła już wszystkie regiony kraju, dlatego browar decyduje się na poszerzenie sprzedaży online. W tym roku browar chce też zwiększyć produkcję o 50 proc. i wprowadzić kilka nowych piw.

- Od początku działalności konsekwentnie poszerzamy dystrybucję o kolejne regiony i miasta w Polsce, tak by umożliwić dostęp do naszych piw jak największej liczbie odbiorców. Teraz jesteśmy obecni praktycznie we wszystkich regionach kraju i wciąż rozszerzamy dystrybucję, więc przyszedł czas również na kanał internetowy - mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.

- Poprzez ten ruch zapewniamy więc dostęp do naszych piw praktycznie każdemu odbiorcy, niezależnie w jakim miejscu Polski mieszka. Ten kanał sprzedaży jest też oczywiście skierowany do osób, które mają już dostęp do naszego piwa na sklepowych półkach w ich okolicy, ale wolą kupować przez internet, z bezpośrednią dostawą do domu – dodaje.

Poprzez sprzedaż online dostępne będą wybrane piwa tej marki. Obecnie są to m.in. Pilsweizer Andy's ESB, Bock, Premium, Zakopiańczyk, Exclusive i Góralskie, ale portfolio piw dostępnych w tym kanale sprzedaży będzie sukcesywnie poszerzane.

W 2015 roku produkcja browaru osiągnęła poziom 10 tys. hektolitrów, a na koniec 2016 roku browar planuje osiągnięcie produkcji na poziomie 15 tys. hektolitrów. Za wzrost w 2015 r. w dużej mierze odpowiadał właśnie rozwój sieci sprzedaży, szczególnie w dużych miastach (na czele z Warszawą i Krakowem), a także poszerzenie oferty o kilka nowych piw. 

W 2015 r. Browar Pilsweizer wprowadził na rynek ogólnopolski piwo Femme Fatale (pierwsze ciemne piwo w portfolio browaru), a w kolejnych kwartałach lokalne piwa górskie: Zakopiańczyk (jasne piwo typu Pils, dolnej fermentacji, o ekstrakcie 12 Blg, sprzedawane w Zakopanem i okolicach) Piwniczańskie (piwo związane z miejscowością Piwniczna Zdrój, jasne piwo typu Pils, dolnej fermentacji, o ekstrakcie 15Blg), Sądeckie (związane z Nowym Sączem, jasne piwo typu Pils, dolnej fermentacji, przygotowywane ze słodu jęczmiennego oraz 3 rodzajów chmieli - Marynka, lubelski i magnum), a także piwo smakowe Zakopiańczyk Miód Malina.

Również na 2016 r. browar planuje wprowadzenie kilku nowych piw, będzie m.in. kontynuować rozwój linii piw lokalnych, związanych z konkretnymi miejscowościami, ale pracuje również na nowymi piwami skierowanymi na rynek ogólnopolski.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH