Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Pilsweizer rozpoczął rebranding, pojawi się nowa marka

Browar Pilsweizer rozpoczął rebranding swoich produktów. Z piw zniknie dotychczasowa marka Pilsweizer, zastąpi ją nowa - Pilsvar. Pierwsze piwa sygnowane nowym brandem właśnie trafiają do sprzedaży. Nazwa samego browaru pozostaje bez zmian.

Browar Pilsweizer rozpoczął rebranding, pojawi się nowa marka
fot. materiały prasowe

- Przez lata zdążyliśmy się mocno przywiązać do marki Pilsweizer, tożsamej z marką naszego browaru, wśród konsumentów też już zdobyła sobie swoją pozycję. Jednak po latach starań patentowych okazało się, że nie możemy liczyć na ochronę patentową tego znaku handlowego, tak więc podejmujemy długofalową decyzję, by wprowadzić na rynek nową markę – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer

Nowa marka – Pilsvar - będzie objęta ochroną patentową na terenie całej Unii Europejskiej.

- Zależy nam na tym, żeby nowa marka była w naturalny sposób kontynuatorką dotychczasowej, stąd stworzenie brandu Pilsvar. Towarzyszące zmianie brandu odświeżenie wizualizacji także staramy się przeprowadzać delikatnie, tak by konsumenci ani przez moment nie poczuli się zdezorientowani. Liczymy na to, że przejście odbędzie się bardzo płynnie, a i jesteśmy pewni, że już pod nową marką będziemy pobijać kolejne rekordy produkcji i sprzedaży naszego piwa, jak to robimy regularnie w ostatnich latach – dodaje Andrej Chovanec.

W 2017 r. roczna produkcja Browaru Pilsweizer wzrosła o 20,6 proc. i osiągnęła rekordowy poziom 17,16 tys. hektolitrów (poprzedni rekord, z 2016 roku wynosił 14,23 tys. hektolitrów). Sprzedaż w 2017 r. wzrosła aż o 30,8 proc., osiągając poziom 14,26 tys. hektolitrów, wobec 10,88 tys. hektolitrów w 2016 r. Przychody netto browaru wyniosły w 2017 r. 6,99 mln zł, wobec 5,45 mln zł w roku 2016, co oznacza wzrost rok do roku o 28,3 proc.

W 2018 r. browar zakłada ustanowienie kolejnego swojego rekordu produkcji (na poziomie ok. 20 tys. hektolitrów) oraz coraz mocniejsze wchodzenie z dystrybucją w kanał HoReCa.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej (k. Nowego Sącza) browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. 

W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych - w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    alkohole niskoprocentowe RSS ALERT    /    Browar Pilsweizer RSS ALERT    /    Andrej Chovanec RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary regionalne RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    Pilsvar RSS ALERT    /    piwo Pilsvar RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.