Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Pilsweizer rozwija sieć sklepów patronackich, uruchamia kolejny punkt

Browar Pilsweizer uruchamia sklep patronacki w Krakowie. Jest to już czwarty tego typu sklep uruchomiony przez browar na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy. Projekt sklepów patronackich prowadzi Mateusz Ćwiklik, dyrektor handlowy Browaru Pilsweizer.

Browar Pilsweizer rozwija sieć sklepów patronackich, uruchamia kolejny punkt
fot. materiały prasowe

Koncept „miękkiej franczyzy” zakłada, że 90 proc. sprzedaży sklepów patronackich stanowić będzie sprzedaż piw browaru Pilsweizer, a pozostałe 10 proc. sprzedaż innych piw oferowanych w tych sklepach (są to zarówno piwa pochodzące z innych browarów w Polsce, jak i piwa zagraniczne), możliwe jest także sprzedawanie w sklepie uzupełniająco mocniejszych alkoholi.

- W przypadku swoich sklepów patronackich Browar Pilsweizer daje właścicielom dużą swobodę, natomiast wymaganiem jest by piwa naszej marki były mocno wyeksponowane. Ważnym elementem sklepów jest piwo w nalewakach, które jest wyłącznie marki Pilsvar. Jest to piwo unikatowe i klienci bardzo sobie taką możliwość cenią – mówi Mateusz Ćwiklik.

Każdy sklep dysponuje specjalnymi butelkami plastikowymi, do których piwo jest przelewane z nalewaka. Butelki posiadają oryginalne zakrętki z pierścieniem, który zrywa się po odkręceniu, tak jak podczas odkręcania wody mineralnej.

– Projekt ten traktujemy wciąż na zasadzie testu, jednak coraz poważniej myślimy o tym, by finalnie stworzyć znacznie rozleglejszą sieć sklepów franczyzowych. Chcemy jednak najpierw „na żywym organizmie” potestować taką formułę sklepu, by mieć pewność, że dobrze funkcjonuje. Dotychczas otwarte sklepy patronackie - w Tarnowie, Gorlicach i Nowym Sączu - przekonują nas, że ten koncept ma sens. Koncentrujemy się na razie na naszym regionie, czyli Małopolsce i Podkarpaciu, lecz docelowo chcielibyśmy stworzyć sieć sklepów franczyzowych na terenie całego kraju - mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer SA.

Wiosną zostanie otwarty drugi sklep patronacki w Nowym Sączu. Browar Pilsweizer prowadzi również rozmowy w sprawie uruchomienia sklepów w Rzeszowie i Zakopanem.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej (k. Nowego Sącza) browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych - w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Browar Pilsweizer RSS ALERT    /    Andrej Chovanec RSS ALERT    /    Mateusz Ćwiklik RSS ALERT    /    sklepy specjalistyczne RSS ALERT    /    browary regionalne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.92.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.