Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Pilsweizer we współpracy z Synergic realizuje wakacyjną kampanię OOH

Browar Pilsweizer realizuje wizerunkową kampanię reklamową OOH, we współpracy z firmą Synergic, specjalizującą się w reklamie OOH. Kampania obejmie nośniki citylight w największych polskich miastach. W jednej z głównych ról występuje w niej najnowszy produkt browaru: piwo Pilsvar Marcowe.

Browar Pilsweizer we współpracy z Synergic realizuje wakacyjną kampanię OOH
fot. materiały prasowe

- Browar Pilsweizer to browar regionalny, dlatego naszym najbardziej naturalnym odbiorcą są mieszkańcy południa Polski, jednak od lat staramy się objąć naszą dystrybucją cały kraj i krok po kroku to robimy. Dlatego uznaliśmy, że nadszedł już czas, by budować świadomość i wizerunek naszej marki Pilsvar także w innych regionach kraju, stąd pomysł na wakacyjną kampanię outdoorową - mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i prezes zarządu Browaru Pilsweizer.

Kampania nawiązuje zarówno do geograficznego położenia browaru, jak i do jego bogatych tradycji, sięgających początków XIX wieku - prowadzona jest pod hasłem „Prawdziwe piwo z Grybowa. Perła Beskidu Sądeckiego. Tradycyjnie od 1804 r.”

Akcja potrwa do końca sierpnia i obejmuje kilkadziesiąt nośników citylight znajdujących się na peronach dworców PKP i PKS w 6 największych miastach kraju (Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Gdańsk).

Browar Pilsweizer od lat z roku na rok zwiększa swoją produkcję i „zasięg”. W 2018 r. produkcja wzrosła o ok. 11 proc. i osiągnęła rekordowy poziom 19 tys. hektolitrów (poprzedni rekord, z 2017 r., wynosił nieco ponad 17 tys. hektolitrów). W ślad za produkcją rośnie także sprzedaż, która w 2018 roku osiągnęła również rekordowy poziom 15 tys. hektolitrów, wobec nieco ponad 14 tys. hektolitrów w 2017 r. Przychody browaru w 2018 r. wzrosły natomiast do 7,5 mln zł netto z niecałych 7 mln zł netto w 2017 r.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych - w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    Browar Pilsweizer RSS ALERT    /    Andrej Chovanec RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.179.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.