Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browar Pilsweizer z rekordową produkcją w 2018 r., w tym roku chce mocniej wejść w HoReCa

Browar Pilsweizer, sprzedający piwo pod marką Pilsvar, kolejny rok z rzędu zwiększył produkcję i poprawił wyniki sprzedaży. W 2018 r. produkcja browaru wzrosła o ok. 11 proc. do rekordowego poziomu 19 tys. hektolitrów (wobec nieco ponad 17 tys. hektolitrów 2017 r.). Przychody browaru w 2018 r. wzrosły natomiast do 7,5 mln zł netto z niecałych 7 mln zł w 2017 r.

Browar Pilsweizer z rekordową produkcją w 2018 r., w tym roku chce mocniej wejść w HoReCa
Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer fot. spółka

W ślad za produkcją rosła także sprzedaż piwa, która w 2018 roku osiągnęła również rekordowy poziom 15 tys. hektolitrów, wobec nieco ponad 14 tys. hektolitrów w 2017 r.

Plany browaru na 2019 r. zakładają produkcję na poziomie 20 tys. hektolitrów oraz jeszcze mocniejsze niż do tej pory wchodzenie z dystrybucją w kanał HoReCa. 

Dobry rok 2018 dla browaru Pilsweizer to przede wszystkim efekt dalszej rozbudowy sieci sprzedaży oraz wprowadzenia na rynek szeregu piwnych nowości (w tym m.in. piwa lokalne: Legnickie, Krynickie i Dla Krakowian oraz piwo Black&White przeznaczone dla kibiców i sympatyków klubu Czarni Jasło), jak również wdrażania strategii zwiększonej obecności w kanale HoReCa (nowe bary, hotele i restauracje współpracujące z Browarem Pilsweizer).

Wszystko to sprawiło, że browar znacząco poprawił wyniki sprzedażowe w 2018 r.   

– Inwestycje w modernizację browaru podjęte w ubiegłych latach, które zresztą nawet w 2018 roku przyśpieszyły, dzięki dotacjom z UE, owocują stałym zwiększaniem mocy produkcyjnych – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer.

– Ale technologie to tylko jedna strona medalu, dlatego naszym priorytetem pozostaje budowanie coraz silniejszej dystrybucji, także w segmencie HoReCA. Stale poszukujemy partnerów, którzy chcą się wyróżnić na tle konkurencji prawdziwym piwem z regionalnego browaru i rzeczywiście grono takich odbiorców stale się powiększa. W planach na 2019 r. zakładamy także przygotowanie kilku piwnych nowości zarówno na rynek ogólnopolski jak i na rynki lokalne - dodaje.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. 

W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych - w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    Browar Pilsweizer RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    Andrej Chovanec RSS ALERT    /    browary regionalne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.196.116.3
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.