Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Browar Pilsweizer zwiększył sprzedaż o 50 proc.

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 11-04-2016, 13:42
Browar Pilsweizer zwiększył sprzedaż o 50 proc.
Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer

Browar Pilsweizer zwiększył produkcję i sprzedaż piwa w 2015 r. o ponad 50 proc. rok do roku. To już drugi rok z rzędu, w którym browar rośnie w tym tempie. Roczna produkcja browaru osiągnęła rekordowy poziom 10 tys. hektolitrów. Przychody browaru za 2015 r. wyniosły 4,58 mln zł netto, co również oznacza wzrost o 50 proc. rok do roku (w 2014 r. było to 3,06 mln zł).

- Rok 2015 był bardzo ważny dla naszego browaru ponieważ po osiągnięciu rentowności w 2014 r. mogliśmy dalej kontynuować dynamiczny rozwój na wielu płaszczyznach, m.in. rozbudowy sieci sprzedaży, tworzenia nowych produktów, ale i pewnych ważnych aspektów produkcji – nieustannie pracujemy nad takimi cechami naszego piwa jak nagazowanie, pienistość czy goryczka. Wiązało się to także w kilkoma ważnymi modernizacjami w browarze, co ostatecznie zadecydowało o tym, że zamknęliśmy rok 2015 niewielką stratą netto, jednak pozwoliło nam to zbudować bardzo silną pozycję wyjściową na rok 2016 i lata kolejne; m.in. jesteśmy gotowi do dalszego szybkiego zwiększania mocy produkcyjnej – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer.

W 2015 r. produkcja browaru osiągnęła poziom 10 tys. hektolitrów, a plan na kolejny rok zakłada podobne tempo wzrostu i osiągnięcie na koniec 2016 r. produkcji na poziomie 15 tys. hektolitrów.

Za wzrost w 2015 r. w dużej mierze „odpowiada” rozwój sieci sprzedaży, szczególnie w dużych miastach (na czele z Warszawą i Krakowem). Dystrybucja Pilsweizera już w poprzednim roku objęła praktycznie wszystkie regiony kraju, z naciskiem na największe miasta, rok 2015 był poświęcony zarówno zwiększaniu obecności w tych miastach, jak i rozwojowi dystrybucji w nieco mniejszych ośrodkach. W 2015 roku dało się też zauważyć bardzo dynamiczne wzrosty sprzedaży w całym województwie Małopolskim, gdzie Pilsweizer jest jedynym regionalnym browarem.

- Siłą rzeczy jesteśmy w tym województwie mocno obecni od początku działalności, obserwujemy natomiast teraz, że konsumenci przez lata już przekonali się, że produkujemy dobre piwo i wręcz „żądają” od sklepów, by nasze piwa były na stałe obecne na półkach, co oczywiście przekłada się na nasz wzrost sprzedaży. Dodatkowo wprowadzenie górskich piw lokalnych - Zakopiańczyk, Piwniczańskie, Sądeckie - spowodowało także pewną modę na nasze piwa w tych miejscowościach i ich okolicach – dodaje Andrej Chovanec.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH