Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Browary rzemieślnicze i restauracyjne walczą ze sobą na opakowania

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 03-07-2017, 12:17
Browary rzemieślnicze i restauracyjne walczą ze sobą na opakowania
fot. materiały prasowe

Uwarzenie dobrego piwa nie jest już gwarantem powodzenia na rynku. Małe browary przestały rywalizować między sobą recepturami, czy smakiem, a do walki o konsumentów zaprzęgają grafików, marketingowców czy producentów opakowań - ocenia małopolska firma Zapakujeco, która handluje opakowaniami tekturowymi i prowadzi sklep internetowy.

Browary rzemieślnicze zdobyły w ostatnich pięciu latach znaczącą część rynku piwnego, ale żeby się na nim utrzymać muszą też toczyć wojnę marketingowo– wizerunkową. Obecnie butelka powinna znacząco odróżniać się od innych i nawet atrakcyjne logo przestaje wystarczać. Dlatego coraz więcej browarów sięga po dodatkowe formy pakowania i eksponowania swoich produktów, które pozwalają im na wybicie się na tle konkurencji.

Jednym z tego typu narzędzi są tak zwane piwopaki, czyli proste kartonowe koszyczki, dobrze eksponujące najważniejsze elementy butelki, a przy okazji pozwalające na zwiększenie sprzedaży i zaoferowanie klientowi jednocześnie kilku produktów.

 - Piwopaki to świetny pomysł zwłaszcza w czasie targów, festynów, czy lokalnych imprez – często podwaja lub potraja nam sprzedaż w trakcie imprezy, z której goście zawsze chcą wyjść z jakimś fantem. W trakcie ostatnich Dni Limanowej cały zapas koszyczków na piwo wyprzedaliśmy już pierwszego dnia i musieliśmy je szybko domawiać – mówi Mariusz Marek z limanowskiego Browarsa, który zadebiutował na rynku w ubiegłym roku.

- Goście naszej restauracji, to często uczestnicy różnego rodzaju wycieczek, każdy z nich chce z takiego wyjazdu przywieźć coś dla swoich najbliższych. Piwopak idealnie się do tego nadaje, wygląda reprezentacyjnie, no a jego zawartością nikt nie pogardzi – mówi zaś Krzysztof Tabor, kierownik Browaru Restauracyjnego w Szczyrzycu.

Piwopaki to niejedyna nowość na rynku piwnym. Obecnie w branży coraz częściej pojawia się również trend do bardzo ekskluzywnego pakowania butelek. Dobre warki uznanych browarów produkowane w limitowanych edycjach rozchodzą się w szalonym tempie, osiągając niebotyczne ceny na aukcjach, czy rynku wtórnym. Dlatego rośnie również popyt na eleganckie opakowania na pojedyncze butelki. W takim przypadku koszt pudełka to zaledwie promil ceny, a oryginalnie zapakowane piwo prezentuje się równie dobrze jak wino, czy whisky, zwłaszcza jeśli chcemy je komuś sprezentować.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.