Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Browary rzemieślnicze też biorą się za piwa bezalkoholowe

Nie tylko duże koncerny i marki zawłaszczyły rozwijający się segment piw bezalkoholowych oraz piw o niskiej zawartości alkoholu, biorą się również za to browary rzemieślnicze takie jak brytyjski St Peter’s, który kusi konsumentów piwem zeroalkoholowym i twierdzi, że piwa te oferują pełniejszy smak.

Browary rzemieślnicze też biorą się za piwa bezalkoholowe
fot. Shutterstock

Duże koncerny i marki wypuszczają na rynek piwa bezalkoholowe jak np. Heineken 0,0%, czy Becks Blue i podkreślają, że chcą rozwinąć ten segment rynku. Jednak mikrobrowary prowadzą również swoje działania zmierzające do stworzenia w tym segmencie alternatyw rzemieślniczych.

Steve Magnall, prezes browaru St Peter's mówi, że na rynku zawsze dostępne były jakieś marki piw o niskiej zawartości alkoholu i też kilka marek o zerowej zawartości alkoholu takie jak np. Becks Blue, ale sektor piw rzemieślniczych rozwija się i rośnie. Jednak to, co widzimy w tym sektorze, to tylko znikoma ilość nowych piw, które nie zawierają alkoholu, a niewiele więcej zawiera 0,5% alkoholu.

W celu zapełnienia tej luki, w lipcu i w sierpniu 2016 roku browar z Suffolk wprowadził na rynek piwo bezalkoholowe Without Original, a także drugie swoje zeroalkoholowe piwo rzemieślnicze, Without Gold.

Małe browary rzemieślnicze nie mają tej marketingowej siły przebicia co duże, międzynarodowe koncerny, ale to nie stanowi dla nich przeszkody do podjęcia wyzwania.

Magnall podkreśla, że piwa rzemieślnicze są zupełnie inne. Wiele lagerów bezalkoholowych jest w rzeczywistości dealkoholizowanych co oznacza, że ​​są najpierw warzone jako piwa alkoholowe, a następnie ten alkohol jest z nich usuwany. W efekcie powstaje słaby i rozwodniony napój.

I zaznacza, że piwa Without Original oraz Without Gold warzone są dokładnie tak samo jak zwykłe piwa tylko bez alkoholu, czego efektem jest produkt o wyrazistym, bogatym smaku.  Podkreśla, że to właśnie jakość oraz innowacyjność jest kluczem do utrzymania się i bycia w czołówce na tym rynku.

Browar już przekonał Brytyjczyków do swojego piwa bezalkoholowego. Without Original jest obecnie sprzedawane w sieciach Tesco, Nisa, The Co-op and Wholefoods, natomiast piwo Without Gold wejdzie do sprzedaży w 300 sklepach Morrisons w przyszłym miesiącu. Browar St Peter's ma już też umowy na eksport piwa do Hiszpanii, Finlandii, Niemiec, Danii, Francji i do USA.

A rynek docelowy jest duży, włączając w to konsumentów, którzy chcą ograniczać wagę, żyć bardziej zdrowo, pić świadomie i odpowiedzialnie, a także pokolenie tzw. Millenialsów, wśród których spora część to abstynenci, a także kierowców, którzy mimo to chcą wypić kufel piwa  oraz tych, którzy nie mogą pić z różnych powodów, ale nadal lubią piwo.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    piwa bezalkoholowe RSS ALERT    /    piwa niskoalkoholowe RSS ALERT    /    Steve Magnall RSS ALERT    /    St Peter's RSS ALERT    /    millenialsi RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.73.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.