Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Brown-Forman: Chcemy walczyć o pozycję w Polsce, ale zależy nam na zdrowym biznesie

Naszym celem w Polsce jest dalsze budowanie silnego portfolio marek premium i super premium zarówno w wódce jak i whiskey. Chcemy walczyć o pozycję rynkową, ale w sensie wartościowym, nie ilościowym. Firma spodziewa się znacznego wzrostu w nadchodzących latach - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kamil Mruk, dyrektor marketingu Brown-Forman w Polsce, producenta i dystrybutora alkoholi mocnych.

Brown-Forman: Chcemy walczyć o pozycję w Polsce, ale zależy nam na zdrowym biznesie
Kamil Mruk, dyrektor marketingu Brown-Forman w Polsce fot. spółka

- Naszym celem jest dalsze budowanie silnego portfolio marek premium i super premium zarówno w wódce jak i whiskey. Poza bardzo mocnym Jackie’m Daniel’sem chcemy dalej rozwijać Finlandię, w której cały czas drzemie duży potencjał oraz whisky single malt, z którą podróż zaczęliśmy kilka lat temu - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kamil Mruk.

- Chcemy walczyć o pozycję rynkową, ale w sensie wartościowym, nie ilościowym. Zależy nam na zdrowym biznesie, a nie biznesie budowanym szybko i ze stratą dla marek, partnerów handlowych i konsumentów - dodaje.

Zachęcamy do przeczytania całego wywiadu w strefie premium: "Dyrektor marketingu Brown-Forman: wyróżnia nas podejście do biznesu i rodzinny charakter firmy (wywiad)"

I podkreśla, że Brown-Forman to najstarsza firma amerykańska produkująca alkohol, która w przyszłym roku będzie obchodzić 150 lat swojego istnienia.

- Od samego początku firma buduje pozycję lidera w kategorii amerykańskiej whisky premium w oparciu o odpowiedzialny i długoterminowy sposób myślenia. Ta jedna z najszybciej rosnących kategorii mocnych alkoholi na świecie, stanowi prawie dwie-trzecie wolumenu naszej sprzedaży – mówi Kamil Mruk. 

- W wyniku przemyślanych i podjętych na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat decyzji o zbudowaniu, pozyskaniu lub sprzedaży marek, obecne portfolio grupy pozwala nam spodziewać się znacznego wzrostu w nadchodzących latach - dodaje.

Brown-Forman Corporation jest producentem i dystrybutorem marek alkoholi mocnych. Amerykański koncern istnieje od 1870 r. Obecnie zatrudnia ponad 4 700 pracowników sprzedając swoje marki w ponad 165 krajach na całym świecie.

W Polsce, Brown-Forman jest jednym z największych dystrybutorów alkoholi mocnych premium. W swoim portfolio posiada takie marki, jak: Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Woodford Reserve, Glendronach, BenRiach,  Glenglassaugh,  Chambord, Herradura czy El Jimador.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    whisky RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    rynek whisky RSS ALERT    /    rynek whisky w Polsce RSS ALERT    /    Brown-Forman Polska RSS ALERT    /    Brown-Forman RSS ALERT    /    Kamil Mruk RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.214.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.