Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Brown-Forman Polska jako jeden z pierwszych w grupie uruchamia sprzedaż własnych Single Malt

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 27-09-2017, 11:11
Brown-Forman Polska jako jeden z pierwszych w grupie uruchamia sprzedaż własnych Single Malt
GlenDronach fot. materiały prasowe

Brown-Forman Polska uruchomił sprzedaż i dystrybucję nowo nabytych globalnie marek whisky: The BenRiach, The GlenDronach oraz Glenglassaugh. Brown-Forman Polska jako jeden z pierwszych rynków w Europie w ramach swoich struktur, debiutuje ze sprzedażą przejętego globalnie portfela whisky single malt. Polski rynek jest bowiem jednym z najszybciej rozwijających się na świecie.

"Ostatnie zmiany w metodach dotarcia do polskiego konsumenta prowadzą nas do skupienia się na właściwych kanałach sprzedaży whisky super premium przez wyspecjalizowane sklepy z alkoholem oraz hipermarkety premium" – mówi Filip Popławski, dyrektor sprzedaży w Polsce.

"Polski rynek whisky jest jednym z najszybciej rozwijających się na świecie, a zgodnie z prognozami ma przekroczyć barierę 5 mln skrzynek przed 2025 rokiem. Tym samym może upodobnić się wielkością do rynku niemieckiego. Nasze marki, nie tylko Jack Daniel’s Tennessee Whisky – ale również najnowsze produkty z naszej oferty, staną więc przed ogromną szansą rozwoju - mówi z kolei Ricardo Cupido, dyrektor generalny Brown-Forman na Polskę i Turcję.

Swoje działania w sezonie sprzedaży 2018, firma skupi wokół portfolio single malt’ów. Rozszerzenie oferty o nowe produkty jest efektem długoterminowej strategii Brown-Forman, w ramach której firma koncentruje się na rozwoju marek w segmencie premium i super premium. Scotch whisky to najszybciej rosnąca kategoria alkoholu w Polsce (+14,5% CAGR 2011/2016 - źródło: IWSR 2016,Total Poland, sprzedaż wolumenowa whisky w tys.9l css).

"Nowe portfolio single malt’ów bardzo dobrze komponuje się z naszą strategią ekspansji amerykańskiej whisky premium i super premium. Pozytywna dynamika wzrostu whisky jest odzwierciedleniem zmieniających się upodobań na krajowym rynku. Obecnie, zauważamy coraz wyższy odsetek polskich zamożnych klientów, którzy poszukują marek premium oraz doświadczeń wokół różnorodnych kategorii produktowych. Brown-Forman jest gotów, żeby z tej okazji skorzystać" - mówi Alexander Gorelin dyrektor marketingu na Polskę i Turcję.

Brown-Forman Corporation jest producentem i dystrybutorem najwyższej jakości marek alkoholi mocnych. Amerykański koncern istnieje od 1870 r. i obecnie zatrudnia ponad 4700 pracowników sprzedając swoje marki w ponad 160 krajach na świecie.

W Polsce, Brown-Forman jest jednym z największych dystrybutorów alkoholi mocnych premium. W portfolio posiada takie marki jak m.in. Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Woodford Reserve, Chambord, Herraruda, El Jimador, The GlenDronach, The BenRiachi i Glenglassaugh.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH