Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Brown-Forman Polska: staramy się wprowadzać nowe produkty, które właśnie w Polsce mają ogromne szanse rozwoju

Polacy cały czas uczą się czym jest whisky i są otwarci na nowe produkty. Brown-Forman koncentruje się na rozwoju marek w segmencie premium i super premium, a także stara się wprowadzać nowe produkty, które właśnie w Polsce mają ogromne szanse rozwoju – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kamil Mruk, dyrektor marketingu Brown-Forman w Polsce, producenta i dystrybutora alkoholi mocnych.

Brown-Forman Polska: staramy się wprowadzać nowe produkty, które właśnie w Polsce mają ogromne szanse rozwoju
Kamil Mruk, dyrektor marketingu Brown-Forman w Polsce fot. spółka

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 04-07-2019, 13:07

Jakie plany ma Brown-Forman co do poszerzania portfela marek dostępnych na polskim rynku? - Polacy cały czas uczą się czym jest whisky – cały czas odkrywają nowe smaki. Powoli rośnie ich świadomość tego, czym poszczególne marki różnią się od siebie. Każda whisky oferuje bardzo ciekawe historie, ma coś ciekawego do opowiedzenia. Profil smakowy poszczególnych whisky jest bardzo kompleksowy, o wiele inny niż to, co oferują wódki - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kamil Mruk.

- To połączenie smaku i historii sprawia, że konsumenci są bardzo otwarci na nowe produkty. To dlatego w 2018 zdecydowaliśmy się wybrać Polskę na jeden z pierwszy europejskich rynków sprzedaży przejętego globalnie portfela single malt’ów: The BenRiach, The GlenDronach oraz Glenglassaugh - dodaje.

- Rozszerzanie ofert o nowe produkty jest efektem długoterminowej strategii Brown-Forman, w ramach której firma koncentruje się na rozwoju marek w segmencie premium i super premium. Dziś Polska jest dla nas jednym z bardziej obiecujących rynków, dlatego wciąż staramy się wprowadzać nowe produkty, które właśnie tutaj mają ogromne szanse rozwoju – mówi również Kamil Mruk.

I wskazuje, że Polska jest jednym z 10 najbardziej perspektywicznych krajów dla rozwoju Brown-Forman, bo polski rynek alkoholi mocnych będzie się dalej szybko rozwijał, dzięki temu, że polskie społeczeństwo bogaci się i nasila się trend premiumizacji. W 2018 roku Brown-Forman wybrał Polskę jako jeden z pierwszy europejskich rynków sprzedaży przejętego globalnie portfela single malt’ów: The BenRiach, The GlenDronach oraz Glenglassaugh.

W Polsce Brown-Forman jest obecny od 2003 roku, od samego początku koncentrując się na rozwoju marek alkoholowych w segmencie premium i super premium, z takimi markami jak Jack Daniel’s, Finlandia Vodka czy Woodford Reserve.

Wskazuje, że polskie społeczeństwo bogaci się i w Polsce widać silny trend, w którym polscy konsumenci przestawiają się na droższe i, co za tym idzie, lepsze alkohole. Widoczny trend premiumizacji, który oznacza „lepiej, a nie więcej”, będzie się utrzymywał. O premiumizacji świadczy też dynamiczny rozkwit rynku whisky w Polsce. W minionym roku sprzedaż whisky wzrosła o niemal 12 proc.

Brown-Forman Corporation jest producentem i dystrybutorem marek alkoholi mocnych. Amerykański koncern istnieje od 1870 r. Obecnie zatrudnia ponad 4 700 pracowników sprzedając swoje marki w ponad 165 krajach na całym świecie.

W Polsce, Brown-Forman jest jednym z największych dystrybutorów alkoholi mocnych premium. W swoim portfolio posiada takie marki, jak: Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Woodford Reserve, Glendronach, BenRiach,  Glenglassaugh,  Chambord, Herradura czy El Jimador.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

branża spirytusowa RSS ALERT    /    whisky RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    rynek whisky RSS ALERT    /    rynek whisky w Polsce RSS ALERT    /    Brown-Forman Polska RSS ALERT    /    Kamil Mruk RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.81.73.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.