Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

BUD, najsławniejsze na świecie piwo amerykańskie typu lager, wchodzi na polski rynek

  • Autor: JS / portalspozywczy.pl
  • Data: 15-05-2018, 18:59
BUD, najsławniejsze na świecie piwo amerykańskie typu lager, wchodzi na polski rynek
fot. materiały prasowe

Firma UDH z Poznania, wyłączny importer piw browaru Anheuser-Busch InBev, rozszerza swoje portfolio. Markw wprowadza na polski rynek piwo BUD.

Proces warzenia piwa BUD należy do najbardziej kosztownych i pracochłonnych na świecie. Piwo dojrzewa, leżakując  w wiórach drewna bukowego przez trzy tygodnie i w sumie potrzeba aż 30 dni, aby uzyskać napój pełen aromatycznych nut miodowych oraz cytrusowych, o złocistej barwie i świeżym smaku. Z ciekawostek należy dodać, że twórca receptury - niemiecki imigrant Adolphus Busch pasteryzował piwo, zanim w USA zaczęto pasteryzować mleko a szczep używanych do fermentacji drożdży – najpilniej strzeżona tajemnica browaru  – jest ten sam od roku 1876. Tak powstaje najsławniejszy na świecie amerykański lager o zawartości 5% alkoholu i 11° ekstraktu. Na polskim rynku BUD będzie dostępny w eleganckich butelkach 0.33l, gdyż piwo lokuje się cenowo w segmencie premium.

BUD idealnie pasuje do burgerów i dań z grilla, doskonale akcentuje smak pieczonych kurczaków i ryb, wspaniale kontruje wszelkie dania pikantne. BUD jest piwem tak wszechstronnym, że pasuje do długo dojrzewających serów, a nawet do crème brûlée i sernika. Piwo BUD należy serwować bardzo schłodzone - aż do 2-3° C.

Wprowadzenie „Króla Piw” na polski rynek zbiega się z mundialem i jest to data nieprzypadkowa, ponieważ marka BUD jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018. Importer przygotował  dla współpracujących restauracji nie lada gadżet: pucharek na piwo z wizerunkiem trofeum mundialu, który w chwilach oklasków,  wrzawy i okrzyków „gooool” podświetla się na czerwono.

Dla konsumentów piwo BUD dostępne jest w wiodących sieciach handlowych a dla branży horeca poprzez hurtownie Makro lub Selgross. Do obsługi odbiorców zainteresowanych stałą współpracą dedykujemy handlowca-opiekuna – mówi Szymon Miętek, Dyrektor ds. Sprzedaży UDH – a wybranym lokalom pomagamy zorganizować eventy. Przez współpracującą z nami plażę miejską we Wrocławiu – Hot Spot przewinęło się w sezonie 2017 ponad sto tysięcy osób a na samej imprezie Sunsets Session dla piwa Corona było prawie 2 tysiące gości. Dla marki BUD planujemy publiczne oglądanie meczów polskiej reprezentacji i związane z mundialem gadżety i imprezy - dodaje.

Warto nadmienić, że firma UDH ma w ofercie najmodniejsze piwo lata – meksykańską Coronę oraz bogaty wybór znakomitych piw z Belgii, Niemiec i Ukrainy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (10)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Prze 03-07-2018, 23:26:
Nie piję piwa od banderowców
  • hipstel 30-05-2018, 22:37:
Wciaz Perla lepsza :D
  • Kuba 17-05-2018, 16:35:
Bud miał fajne reklamy w latach 90` budwaiser frogs. Zwykle piwo daleko mu do premium. Pułka żywca lecha.

Zobacz wszystkie komentarze (10)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.