Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg Group podaje wyniki za III kw. i podwyższa całoroczne prognozy

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-11-2017, 11:36
Carlsberg Group podaje wyniki za III kw. i podwyższa całoroczne prognozy
fot. carlsberggroup.com

Carlsberg Group opublikowała wyniki finansowe za trzeci kwartał 2017 roku oraz podwyższyła całoroczne prognozy zysku. Polska poprawiła udział wartościowy dzięki odnowieniu oferty i wzrostowi marek premium.

Grupa Carlsberg podała, że jej raportowane przychody wyniosły w III kwartale tego roku 16,7 mld koron, a organiczny spadek wyniósł 1 proc. (spadek raportowany wyniósł 5 proc.) Po dziewięciu miesiącach roku przychody wyniosły 48,4 mld koron i wzrosły organicznie o 1 proc. (spadek raportowany wyniósł 1 proc.).

Sprzedaż wolumenowa grupy spadła organicznie o 4 proc. (spadek raportowany wyniósł 6 proc.) do 37,5 mln hektolitrów, zaś po dziewięciu miesiącach spadła organicznie o 3 proc. (raportowany spadek 5 proc.) do 104,9 mln hektolitrów.

Dobrze radziły sobie międzynarodowe marki premium grupy: Tuborg zanotował w trzecim kwartale wzrost o 5 proc., Carlsberg wzrost o 1 proc., Grimbergen wzrost o 7 proc., a 1664 Blanc wzrost o 42 proc.

Wolumen marek rzemieślniczych i specjalności zanotował wzrost o 34 proc., a piwa bezakoholowe w Europie Zachodniej wzrost o 14 proc.

Grupa Carlsberg podwyższyła też szacunki organicznego wzrost zysku operacyjnego na 2017 rok do poziomu 7-8 proc. (poprzednio mówiła o średniej jednocyfrowej dynamice wzrostu).

Prezes Carlsberg Group Cees 't Hart mówi, że na wyniki w trzecim kwartale wpływały nadal wysiłki grupy związane z premiumizacją, podczas gdy na wielkość wolumenów, zgodnie z oczekiwaniami, wpływ miało zmniejszenie PET w Rosji, trudne warunki w Europie Wschodniej oraz słaba pogoda w Europie Zachodniej.

Przychody Carlsberg Group w Europie Zachodniej w trzecim kwartale 2017 roku wzrosły organicznie o 4 proc. do 9,6 mld koron, a sprzedaż wolumenowa spadła organicznie o 4 proc. do 17 mln hektolitrów. Polska poprawiła udział pod względem wartości dzięki odnowieniu oferty i wzrostowi marek premium. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 772) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.