Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg odświeża markę Karmi

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 25-05-2017, 10:50
Carlsberg odświeża markę Karmi
fot. materiały prasowe

W ramach odświeżenia marki, pod koniec maja, Karmi wprowadza na rynek nowe opakowania z hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Jest to element kampanii wizerunkowej, która ma zwrócić uwagę konsumentów, że bezalkoholowe piwo Karmi jest idealne zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

- Dotychczas często uważano, że Karmi to słodki napój dla pań – mówi Aleksandra Niemczyk, menedżer marki. Tymczasem unikalna receptura, idealnie dobrane typowo piwne składniki i klasyczne metody warzenia sprawiają, że jest to po prostu piwo. Naszą nową kampanią chcemy rozprawić się ze stereotypowym postrzeganiem tej marki. Pokazujemy, że Karmi jest nie za słodkie i nie za gorzkie - dodaje Niemczyk.

Uniseksowy charakter marki podkreślają nowe opakowania. Uproszczona grafika etykiet, z symbolem kłosów jęczmienia oraz szyszki chmielu podkreśla piwny charakter Karmi i zachęca do spróbowania zarówno panie jak i panów.

Nową strategię marki pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” stworzyła firma doradcza Kubuj Strategia, za rebranding odpowiada agencja Dragon Rouge.

Wprowadzeniu Karmi w nowych opakowaniach towarzyszą działania na poziomie sklepów oraz w mediach społecznościowych. Za kreację ATL-ową i BTL-ową, odpowiada Red8 Advertising a za działania w social media Red8 Digital.

Marka Karmi jest największym piwem bezalkoholowym w Polsce, z udziałem wolumenowym na poziomie 34 proc. w tej kategorii w 2016 roku. Piwo dostępne jest w trzech wariantach – Classic, Żurawina i Grejpfrut, w rekomendowanej cenie detalicznej 3,59 zł za butelkę o pojemności 0,5l i 0,4l.

Warto podkreślić, że wg danych Nielsena polscy konsumenci coraz przychylniej patrzą na piwa bezalkoholowe. W 2016 roku piwa o zawartości alkoholu do 0,5 proc. odnotowały najbardziej dynamiczny wzrost zarówno wartości (58 proc.), jak i wolumenu sprzedaży (64 proc.), podczas gdy konsumpcja piw jasnych pełnych była stabilna, zaś mocne zanotowały kolejny rok z rzędu spadek (ilościowo o 3,3 proc, wartościowo – 4,2 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH